Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik las vandaag dit erg interessante stuk over narcisme en hoe deze mensen te werk gaan: https://herhealth.nl/hoe-narcisten-het- ... erdraaien/
Echt enorm veel overeenkomsten met hoe Baudet zich gedraagt.
enzino schreef:"Halsema schrijft dat bijna iedere Amsterdamse vrouw zich weleens onveilig heeft gevoeld, of dat nu in de openbare ruimte of het privédomein is. „Hetzelfde geldt voor LHBTQI+’ers. Hand in hand lopen kan riskant zijn. Alleen door jezelf te zijn, kunnen je veiligheid en lichamelijke integriteit op het spel komen te staan."
geerke schreef:Wilders en Baudet willen een immigratiestop...ik begrijp dat wel.Niet omdat ik die mensen het niet gun om naar nederland te komen,maar het is niet op te brengen.
Er zijn nu al geen betaalbare woningen genoeg,de medische zorg loopt vast...
enzino schreef:Asciugamano schreef:O dat kan best kloppen.
Maar wat heeft dat met allochtonen te maken?
(Die link wordt vooral door de Baudetten en Wildersen gelegd.)
Aannemende dat straatintimidatie relatief samenhangt met algehele criminaliteit, bron CBS:
[ [url=m/qli3Vy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h6obAS.png]Afbeelding[/url] ]
Blue_Eyes schreef:... Dat zal voor een deel van die Amsterdamse dames niet anders zijn, dat ze zich onveilig voelden omdat er nou eenmaal een beeld heerst, terwijl er feitelijk niets aan de hand was dan dat er ergens een groepje mannen met een mediterraans uiterlijk op de hoek van de straat stond en een keer haar kant in keek.
geerke schreef:8nnemiek schreef:Ik las vandaag dit erg interessante stuk over narcisme en hoe deze mensen te werk gaan: https://herhealth.nl/hoe-narcisten-het- ... erdraaien/
Hou op...altijd als er iemand opstaat die iets anders roept dan de doorsnee politicus worden er hordes gedragdeskundigen en psychologen op los gelaten
Trump,Poetin,Wilders,Pim....
enzino schreef:Opvallend dat in topics over emancipatie en vrouwenrechten dit soort getallen worden aangehaald als absoluut bewijs dat vrouwen het zwaar hebben en er nog veel moet verbeteren, terwijl in topics over immigratie dezelfde getallen worden afgedaan met "aanstellerij".
enzino schreef:Blue_Eyes schreef:... Dat zal voor een deel van die Amsterdamse dames niet anders zijn, dat ze zich onveilig voelden omdat er nou eenmaal een beeld heerst, terwijl er feitelijk niets aan de hand was dan dat er ergens een groepje mannen met een mediterraans uiterlijk op de hoek van de straat stond en een keer haar kant in keek.
Opvallend dat in topics over emancipatie en vrouwenrechten dit soort getallen worden aangehaald als absoluut bewijs dat vrouwen het zwaar hebben en er nog veel moet verbeteren, terwijl in topics over immigratie dezelfde getallen worden afgedaan met "aanstellerij".
8nnemiek schreef:Ik las vandaag dit erg interessante stuk over narcisme en hoe deze mensen te werk gaan: https://herhealth.nl/hoe-narcisten-het- ... erdraaien/
enzino schreef:Asciugamano schreef:O dat kan best kloppen.
Maar wat heeft dat met allochtonen te maken?
(Die link wordt vooral door de Baudetten en Wildersen gelegd.)
Aannemende dat straatintimidatie relatief samenhangt met algehele criminaliteit, bron CBS:
[ [url=m/qli3Vy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h6obAS.png]Afbeelding[/url] ]
M_i_R schreef:Als je is mijn antwoord in het ridicule trekt door te stellen “dat we geen cijfers van het CBS mogen gebruiken” dan is het lastig om echt over oplossingen na te denken. Want dat is niet wat ik zei. De cijfers die je gebruikt zijn niet geschikt voor het punt dat je wil maken. Zoek de juiste cijfers erbij en je bent op dat punt klaar. Maar zolang het onderscheid verdachte-dader al niet helder is en bij jou een kwestie van ‘definitie’ is, valt er inderdaad niks meer te zeggen en is het wellicht beter dat dergelijke stemmingmakerij zsm stopt.
Ik zou overigens liever niet zien dat je het opgeeft maar dat je de juiste bronnen zoekt om je standpunten mee te onderbouwen. Dit geeft iedereen inzicht in hoe het werkelijk ervoor staat.
Shadow0 schreef:Enzino: Optie: gewoon niet
Criminaliteit gewoon aanpakken via de manieren die er al zijn, met misschien een klein beetje meer aandacht voor goede opsporing en betere opleiding (vooral in de rechtstatelijke principes) van politie.
Verder gewoon inzetten op de factoren waarvan we weten dat ze criminaliteit verminderen: goed en toegankelijk onderwijs, bestaanszekerheid, andere sociale factoren.
enzino schreef:Retorische vraag: zou het niet handig zijn om de etnische achtergrond van de veroorzakers van de problemen te kennen omdat je op basis daarvan je middelen om ze te bereiken aan kan passen?
Citaat:Dan weet je ook meteen voor welke groepen je de toegankelijkheid van het onderwijs moet verbeteren, de bestaanszekerheid en de andere sociale factoren.