En dat wordt steeds meer een utopie. Ander bericht de rijken waren weer 3,3% rijker geworden hier.
Nu heb ik vind ik zelf een best aardig bedrag per maand bruto, vroeger zou dat een topsalaris zijn geweest.
maar omdat ik geen enkele toeslag krijg. Alles alleen moet betalen, In een dure gemeente woon, chronisch ziek en wao (kan dus niet meer inkomen genereren) hoeft er maar iets duurder te worden en ga ik financieel ten onder. Ik kan nu nog sparen gelukkig. Wat ik ook rap doe maar een klein dingetje en ik kan mijn spaargeld aanspreken tot dat op is.
Wat ik aan huur zou mogen betalen maximaal volgens nibud om financieel gezond te blijven is 785 euro per maand. Alles daarboven is niet verantwoord. Maar na bv twee huurverhogingen zit je er al overheen, en mijn inkomen neemt niet toe. Ja de aanpassing van wao wat 5 euro per maand is of zo.
Dan ga je heel rap financieel ten onder en kun je er geen barst aan doen

en met mij nog heel wat mensen. Die net overal buiten vallen. Teveel voor het een,te weinig voor het ander. Er zijn geen vangnetten voor, sociale teams kunnen niks doen. Overheid neemt alleen maar meer geld.
Partikuliere huur bv hier een huis 4 jaar geleden 780 euro huur, nu 935 euro per maand