Magrathea schreef:Haha, ik zon wel topless hoor, tenzij ik met bekenden (anders dan vriend of ex) ben en/of de enige zou zijn, dat is dan weer raar.
Het is verder niet alsof ik lig te zonnen met een naambordje naast mij dus als iemand een foto van mij maakt en op social media plaatst merk ik er weinig van
Ik begrijp ook volledig dat mijn zorgen redelijk debiel zijn.
Maar helaas zou ik me toch té ongemakkelijk voelen. Terwijl ik in het dagelijks leven (met kleren aan) echt geen onzeker vogeltje ben, integendeel. Ben gewoon erg preuts ben ik bang. Naar buiten in een shirtje zonder BH eronder zou ik ook nooit doen. 

Door het sleutelgat?
. Jullie raden het al. Babietje begon te huilen die had trek en ik voelde me erg ongemakkelijk en wist niet goed wat te doen. Zeg die gast tegen mij: "mevrouw, huilt uw baby omdat hij moet drinken bij U"? Uuuuhm ja dus
, voordat jullie dat denken. Maar ik zit lekker in mijn vel en ik vind mijn lichaam mooi, met alle rimpeltjes erop en eraan, die heb ik opgelopen door met dit lichaam te leven: lees, kinderen te baren, te voeden etc. etc..
oh wat word ik intens warm van deze post. Mijn lief en ik hebben een kinderwens, en ik zou zo graag mijn eigen baby zelf voeden......