Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Wat ik me dus afvraag he.. En vat dit alstjeblieft niet verkeerd op want ik vind het echt afschuwelijk wat er is gebeurd en mijn hart huilt voor een meisje dat ik niet ken.
Maar ooit las ik ergens dat lichamen na x uren/dagen weer boven komen drijven..? Zou ze dan in de afgelopen dagen niet al gevonden moeten zijn? Of zit ik verkeerd..
Jindai schreef:Zeker na de vondst van die fiets is het idd niet gek dat ze nu de hele vijver doorzoeken, ook al duurt dan de hele nacht.Mag toch aannemen dat ze het zekere voor het onzekere nemen en al wordt er niks anders meer gevonden, dan hebben ze dat iig uit kunnen sluiten.
Chiave schreef:Ik vind het vooral eng dat we blijkbaar als vrouw niet meer los rond kunnen fietsen. We moeten uiteraard nog afwachten hoe en wat bij Anne, maar ik voel me niet veilig meer. Blij toe dat ik een auto heb waar ik mezelf mee verplaats. Maar alleen in het donker lopen of fietsen... Dankje feestelijk.
vibabu schreef:Misschien dat bij een man dit ook gebeurd was. Misschien dat ze nog in leven is. Het is vreselijk maar niemand weet wat er gebeurd is dus om nu te zeggen dat je als vrouw nergens heen kan...
vibabu schreef:Ik bedoel te zeggen dat, degene die iets met de verdwijning te maken heeft, misschien dit voor een kick oid heeft gedaan en zij misschien een willekeurig slachtoffer is. En dat "hoop" ik ook.
Je moet toch gewoon ergens kunnen fietsen en alleen lopem zonder dat je zo bang bent. En ja... ik pak ook alleen nog maar de auto en vaak genoeg met een telefoon in de aanslag om te bellen. Maar het is toch te gek voor woorden dat het zo "moet"
Ik hoop zo dat ze nog leeft en alleen ergens vastgehouden oid wordt.
Chiave schreef:Vibabu, ik woon in Bunschoten, waar Savannah vermoord is, een paar kilometer van de vindplaats van Romy en niet achterlijk ver van Baarn en de rest van Anne haar fietstocht. Ik lees hier op Bokt dat er iemand lastig gevallen is in het gebied daar. Ja, ik voel me onveilig en ja, ik laat mijn fiets lekker in de garage staan.
Citaat:Naast brandweerpompen wordt ook een graafmachine ingezet die water uit de vijver op een vrachtwagen schept. Het water dat de graafmachine in de keepwagen heeft geschept, is voor de vissen. Terwijl de vijver wordt geleegd, moeten de vissen ook ergens heen. De verwachting is dat het leegpompen tot 04:00 uur duurt.