Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Nee MIR ik vroeg om uitvoerbare plannen, dat zijn deze niet.
Bij bij GW moeten grote veranderingen plaats vinden en dan is het ineens niks, bij een ander moeten grote veranderingen plaats vinden maar kan het zogenaamd wel.
Maar zo werkt het niet, dat is echt niet wat ik bedoelde. Ik bedoel goed uitgewerkt wat ook echt kan, zonder water bij de wijn.
Nee dan kletsen ze ook allemaal maar wat.
Dat is waar het mij om gaat, elke partij verteld wat in zijn straatje, maar puntje bij paaltje zijn het allemaal loze beloftes.
We hebben het van Rutte al ondervonden, maar de rest is geen haar beter.
Wel meerdere a4tjes vol, maar er staat net zo min wat in.
Janneke2 schreef:...maar laat het nu zo zijn, dat rechts niets met het milieu doet.
(In 2010 riep Mark Rutte nog 'wij zijn groen rechts'. Van de week was er een crowdfunding om de man zonnepanelen te geven "want daar was hij niet aan toegekomen"...)
Janneke2 schreef:...maar laat het nu zo zijn, dat rechts niets met het milieu doet.
(In 2010 riep Mark Rutte nog 'wij zijn groen rechts'. Van de week was er een crowdfunding om de man zonnepanelen te geven "want daar was hij niet aan toegekomen"...)
Willl65 schreef:Janneke2 schreef:...maar laat het nu zo zijn, dat rechts niets met het milieu doet.
Dat is niet waar . Ik stem op Forum van de Democratie en die doen wel degelijk iets met millieu
bruintje123 schreef:Die aarde gaat toch wel kapot, gewoon aan het aantal mensen dat er is.
En ik zorg dat er niet meer mensen komen, want ik hoef niet perse mijn nazaten de aarde op te gooien.
Want dat is wat helpt, minder mensen. Voor alle problemen.
Resistance schreef:Aha. Dus omdat de aarde toch wel kapot gaat moeten we niet meer proberen om beter voor het milieu te zorgen? Wát een drogreden. En dat jij als individu je niet voorplant gaat echt helpen tegen de overbevolking.
bruintje123 schreef:Ja als iedereen wat verstandiger zou zijn in het "fokken" wel ja.
Dat is mijn manier voor het verbeteren van het milieu, maar omdat jij graag kindjes wilt is dat bij mij een drogreden.
Dus eigenlijk als het niet in jou straatje past sta je er weer niet voor open.
En dat is dus echt elke keer precies links.
En verlaat ik het topic weer. Zoals altijd.
Alles wat rechts zegt moeten ze tot in den treuren uitmeten. Links is geweldig.![]()
Het zou bijna grappig kunnen zijn.
bruintje123 schreef:Resistance schreef:
Aha. Dus omdat de aarde toch wel kapot gaat moeten we niet meer proberen om beter voor het milieu te zorgen? Wát een drogreden. En dat jij als individu je niet voorplant gaat echt helpen tegen de overbevolking.
Ja als iedereen wat verstandiger zou zijn in het "fokken" wel ja.
Dat is mijn manier voor het verbeteren van het milieu, maar omdat jij graag kindjes wilt is dat bij mij een drogreden.
Dus eigenlijk als het niet in jou straatje past sta je er weer niet voor open.
En dat is dus echt elke keer precies links.
En verlaat ik het topic weer. Zoals altijd.
Alles wat rechts zegt moeten ze tot in den treuren uitmeten. Links is geweldig.![]()
Het zou bijna grappig kunnen zijn.
Kahawa schreef:Janneke2 schreef:...maar laat het nu zo zijn, dat rechts niets met het milieu doet.
FvD dus nog wel in ieder geval volgens hun programma..
VVD heeft er ook wel een mooi verhaal over in staan, maar geloof er niet in dat die zich daarvoor gaan inspannen. En dat komt ook wel overeen met het artikel van de Correspondent.
Hermelientje schreef:Ik weet niet zoveel van de plannen van FvD maar ik ga wel even kijken, al betwijfel ik of ik op die partij zou stemmen. Ik heb niet zoveel met die nadruk op de "nederlandse identiteit" en die joods-christelijke cultuur. Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat ik bijvoorbeeld terug zou moeten naar die bekrompen en schijnheilige streng christelijke cultuur uit de jaren vijftig van mijn jeugd.
Kahawa schreef:Willl65 schreef:ik vind ze de enige juiste keuze voor mij.
Een stuk geloofwaardiger dan de zittende pluche en die linkse groep . Ik wil respectvol blijven dus zal daar verder mijn mond over houden
Dan houd je het inhoudelijk, niks mis met wat tegengas met die linkse elitaire kliek hier.
Kahawa schreef:Hoop dat ze een zetel weten te bemachtigen, dan worden hun prioriteiten duidelijker en zouden ze zich positief kunnen onderscheiden op rechts.
gekvanfleur schreef:Ik schrik eigenlijk minder van al die wilders stemmers dan van al die groenlinks stemmers. Jesse Klaver gaat Nederland echt niet redden en gaat de gewonen, gemiddelde hard werkende nederlander alleen maar heel veel centjes kosten met zijn plannen.
Werken: afstraffen
Auto bezit: afstraffen.
De huidige problemen in de maatschappij die je nu de afgelopen dagen weer ziet opspelen: nu mooi verhaal, na 15 maart: thee drinken en vooral niets doen.
Willl65 schreef:Fvd heeft tot nu toe op alle punten mijn stem.
Heb dat nog nooit eerder gehad bij een partij.
gekvanfleur schreef:Ik schrik eigenlijk minder van al die wilders stemmers dan van al die groenlinks stemmers. Jesse Klaver gaat Nederland echt niet redden en gaat de gewonen, gemiddelde hard werkende nederlander alleen maar heel veel centjes kosten met zijn plannen.
De huidige problemen in de maatschappij die je nu de afgelopen dagen weer ziet opspelen: nu mooi verhaal, na 15 maart: thee drinken en vooral niets doen.
vilheide schreef:gekvanfleur schreef:Ik schrik eigenlijk minder van al die wilders stemmers dan van al die groenlinks stemmers. Jesse Klaver gaat Nederland echt niet redden en gaat de gewonen, gemiddelde hard werkende nederlander alleen maar heel veel centjes kosten met zijn plannen.
Dat je hier zomaar zonder schaamte Jesse Klaver durft af te vallen!![]()
PS, ik volg het topic al een tijdje en verbaas me er over dat als iemand zegt dat hij/zij op de PVV gaat stemmen heel bokt ertegenin gaat en GL stemmers alle lof krijgen.
Ik overweeg om CDA te stemmen maar het zou ook maar zo kunnen dat ik op het moment suprême toch PVV stem.