Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:De definitieve uitslag is morgen.
Ik zou ook niet teveel waarde hechten aan een poll op facebook.
Wat de uitslag ook mag wezen, ik denk dat het volk nog wel wat verrassingen staan te wachten.
Foaly schreef:Jolien87 schreef:De definitieve uitslag is morgen.
Ik zou ook niet teveel waarde hechten aan een poll op facebook.
Wat de uitslag ook mag wezen, ik denk dat het volk nog wel wat verrassingen staan te wachten.
In de VS morgen ja, voor ons dus de nacht van dinsdag op woensdagEn ik kwam dit tegen op de site van de BBC, die het gemiddelde heeft genomen van alle polls:
[ [url=m/R6G3PU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat wordt nagelbijten tot woensdagochtend
elenaMM77 schreef:het is niet alleen zijn haar hanneke,
hij is wel duidelijk snel verouderd.
En dat is an sich ook helemaal niet zo vreemd.. het is nu eenmaal een zware veeleisende baan die veel van iemand vergt en dat zorgt nu eenmaal voor een snellere veroudering als bij iemand die thuis lekker op de bank soaps zit te kijken met een antiouderingscreme overal opgesmeerd.
voor aanvang van zijn functie zag hij er relatief jong uit voor zijn leeftijd, nu 8 jaar ouder ziet hij er relatief oud uit voor zijn leeftijd.. plus dit zijn nog enkele shots.. als je meer materiaal van hem bekijkt is het duidelijker..
Citaat:Although in its early years of statehood Alaska was a Democratic state, since the early 1970s it has been characterized as Republican-leaning.
The state has an independence movement favoring a vote on secession from the United States, with the Alaskan Independence Party.
Six Republicans and four Democrats have served as governor of Alaska. In addition, Republican Governor Wally Hickel was elected to the office for a second term in 1990 after leaving the Republican party and briefly joining the Alaskan Independence Party ticket just long enough to be reelected. He subsequently officially rejoined the Republican party in 1994.
Emmaa_ schreef:Als Clinton Florida pakt is het snel klaar. Trump heeft (zo goed als) alle swing states nodig om te kunnen winnen. Nadeel is dat dat zomaar zou kunnen gebeuren, veel van de swing states zijn overwegend republikeins in de peilingen.
Clinton mòet Pennsylvania winnen, anders is het snel over voor haar. Ook dat is nog verdeeld. Het gaat echt nagelbijten worden denk ik. Is absoluut niet de eerste keer dat dat zo is, het is meestal nek aan nek tot het einde. Het was dan ook een unicum dat Clinton een paar weken geleden zo'n grote voorsprong had in de peilingen. Amerika is echt tot op het bot verdeeld.