Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Daar zouden jij en je extreem linkse inbreker vriendjes niet blij van worden.
bruintje123 schreef:Begrijp je dat niet zou ik als tip geven.
Duik zijn berichten geschiedenis maar in.
Morganlefay schreef:Grow local, buy local, eat local' in te voeren, zoals vroeger een hoop minder uitlaatgassen, minder stress voor dieren, en hier gewoon biologisch alles gaan verbouwen (jammer hoor van je exotische fruit en groenten) maar ik zie het wel zitten om zo in Nederland te leven.
Als we dit wat strakker gaan toepassen met nog wat radicale maatregelen wordt het opwarmingsproces van ons aardklootje wel tot staan gebracht.
Alleen, voordat alle neuzen die kant uitstaan zijn we wel een flink aantal jaren verder ben ik bang.
Sizzle schreef:Beetje laag bij de grond reactie vind je niet?
Maximus91 schreef:wij Nederlanders zijn namelijk echt handelaars.
Ierpier schreef:Morganlefay schreef:Grow local, buy local, eat local' in te voeren, zoals vroeger een hoop minder uitlaatgassen, minder stress voor dieren, en hier gewoon biologisch alles gaan verbouwen (jammer hoor van je exotische fruit en groenten) maar ik zie het wel zitten (....)
Mooi ideaal maar niet realistisch... voor 17 miljoen mensen eten verbouwen op zo'n kleine oppervlakte een ook nog biologisch zie ik niet gebeuren. Vroeger was niet alles beter...
Janneke2 schreef:Hoezo - "niet realistisch"...??
Feit: Nederland is een agrarisch exportland.
(Volgende vraag is, voor hoeveel 'monden' we nu produceren, maar 17 miljoen mensen moet lukken. Zelfs zonder de zee mee te rekenen. De regen in Brabant en noord Limburg is uiteraard wel spelbreker.)
Morganlefay schreef:Grow local, buy local, eat local' in te voeren, zoals vroeger een hoop minder uitlaatgassen, minder stress voor dieren, en hier gewoon biologisch alles gaan verbouwen (jammer hoor van je exotische fruit en groenten) maar ik zie het wel zitten om zo in Nederland te leven.
Ierpier schreef:Morganlefay schreef:Grow local, buy local, eat local' in te voeren, zoals vroeger een hoop minder uitlaatgassen, minder stress voor dieren, en hier gewoon biologisch alles gaan verbouwen (jammer hoor van je exotische fruit en groenten) maar ik zie het wel zitten om zo in Nederland te leven.
Als we dit wat strakker gaan toepassen met nog wat radicale maatregelen wordt het opwarmingsproces van ons aardklootje wel tot staan gebracht.
Alleen, voordat alle neuzen die kant uitstaan zijn we wel een flink aantal jaren verder ben ik bang.
Mooi ideaal maar niet realistisch... voor 17 miljoen mensen eten verbouwen op zo'n kleine oppervlakte een ook nog biologisch zie ik niet gebeuren. Vroeger was niet alles beter...