Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:De russen hebben in Syrië het hoofdkwartier van de IS plat gebombardeerd.
Is misschien offtopic,maar wel belangrijk toch? Straks is het land weer veilig en kunnen de vluchtelingen weer terug.
Sammie schreef:Ik zou willen dat het zo makkelijk werkte.. Echt.. De russen gooien een paar bommen en met een dag is IS uitgeroeid. Dan ben ik in staat om de Russische vlag op te hangen..
Of Syrië dan gelijk weer veilig is waag ik te betwijfelen. Het is van meet af aan nooit enkel Assad vs. IS geweest. Er vecht daar van alles en nog wat. Rusland zou al bommen gegooid hebben om niet IS-doelen, maar wel anti-Assad doelen. Dus dit zal ongetwijfeld nog een staartje krijgen.
Zeeuwtje68 schreef:ook niet echt zeker allemaal nep, niet voor zwakke magen trouwens..
http://shoebat.com/2014/12/02/just-came ... dle-blood/
vibabu schreef:Tuurlijk! Want die mensen wilden toch alleen even veilig zijn? Nou ze zijn opgevangen en hebben eten drinken en een dak gekregen en nu kunnen ze weer terug om hun land weer op te bouwen.
vibabu schreef:Een goede vriendin durft niet meer savonds van haar werk met de fiets naar huis te fietsen een paar km verderop. Omdat ze langs het AZC moet en waar groepen van 20 man over het fietspad lopen, niet aan de kant gaan als je belt etc en lopen te schreeuwen. Als blonde jonge vrouw durft ze gewoon niet meer. Of is dit aanstellerij en angst gezaaid door de media? Zo vertelde ze ook dat in het meest veilige land (Zweden) de verkrachtingen in 1? Of 2 jaar tijd met 1400% toegenomen is. Maar dat verteld de media niet. Want dan worden vluchtelingen in een kwaad daglicht gezet en dat moet niet. Iedereen moet ze willen opvangen en naar de negatiebe verhalen kijken we niet
Electra63 schreef:Weet je wel hoeveel een toename is van 1400 % ????
Zeeuwtje68 schreef:ik heb een meid gezien die zelf uit Syrie kwam en zei dat meer dan de helft criminelen zijn.
Dat is al te zien aan alle verkrachtingen, en vechtpartijen, hoelang steek jij je kop nog in het zand. ze zei dat we binnen 2 jaar een burgeroorlog hier gaan krijgen.. ze komt er zelf vandaan he, en weet hoe die mensen daar zijn... geef ze een wapen in de azc en ze maken mekaar af, lijkt me een goed idee...
aslo schreef:M.i. Is er geen middenweg meer. In Duitsland loopt t de spuigaten uit, de politie geeft inmiddels toe dat er zich onder de "solo" mannen criminelen zitten. In de azc's daar iedere dag vechtpartijen, aanrandingen etc. De meid waar zeeuwtje op doelt, dat klopt idd. Heb dat deel van de uitzending gezien. Ze heet Juliana en is een Syrische vluchtelinge. Ze schat dat zo'n 50% van die "solo" mannen crimineel is en dat het in Europa dalijk helemaal foute boel is.
Zonet gelezen dat vanmiddag in een Jumbo in Oude Pekela een caissière over de toonbank is getrokken en meerdere keren gebeten is door een asielzoeker omdat ze hem betrapt had op stelen.
Elke vrouw in Zweden wordt zeker 1 x in haar leven verkracht door een asielzoeker.
Wat moet er in Hemelsnaam nog gebeuren voordat we allemaal wakker worden?
Zeeuwtje68 schreef: