Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:18

De russen hebben in Syrië het hoofdkwartier van de IS plat gebombardeerd.
Is misschien offtopic,maar wel belangrijk toch? Straks is het land weer veilig en kunnen de vluchtelingen weer terug.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:29

Ik zou willen dat het zo makkelijk werkte.. Echt.. De russen gooien een paar bommen en met een dag is IS uitgeroeid. Dan ben ik in staat om de Russische vlag op te hangen..

Of Syrië dan gelijk weer veilig is waag ik te betwijfelen. Het is van meet af aan nooit enkel Assad vs. IS geweest. Er vecht daar van alles en nog wat. Rusland zou al bommen gegooid hebben om niet IS-doelen, maar wel anti-Assad doelen. Dus dit zal ongetwijfeld nog een staartje krijgen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:32

Ik verwacht ook niet anders dan dat Poetin ook bommen gooit op alles wat tegen Assad is.
Maar als die ook weg zijn,dan is het land uit de oorlog en dus veilig.Het regime van Assad is voor ons,het Westen niet normaal,maar daar is het al jaren zo.Dus het Westen moet zich er verder niet mee bemoeien.
Er zijn landen die vinden dat Homo's niet kan,die landen bemoeien zich verder toch ook niet met ons,hoe onze normen zijn?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:11

gohya schreef:
De russen hebben in Syrië het hoofdkwartier van de IS plat gebombardeerd.
Is misschien offtopic,maar wel belangrijk toch? Straks is het land weer veilig en kunnen de vluchtelingen weer terug.

Nou CNN meldt dus dat het geen IS doelen zijn maar van een andere tegen Assad rebellerende groep..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:12

Sammie schreef:
Ik zou willen dat het zo makkelijk werkte.. Echt.. De russen gooien een paar bommen en met een dag is IS uitgeroeid. Dan ben ik in staat om de Russische vlag op te hangen..

Of Syrië dan gelijk weer veilig is waag ik te betwijfelen. Het is van meet af aan nooit enkel Assad vs. IS geweest. Er vecht daar van alles en nog wat. Rusland zou al bommen gegooid hebben om niet IS-doelen, maar wel anti-Assad doelen. Dus dit zal ongetwijfeld nog een staartje krijgen.

Ja als dat idd zo makkelijk zou gaan..helaas is bij alles platgooien ook alles stuk en onbewoonbaar. Eer dat alles opgebouwd is en weer leefbaar ben je zo 5 tot 10 jaar verder. En dat is het nog maar de vraag of ze al die vluchtelingen nog terug kunnen sturen ivm verjaring en/of blunders in de asielaanvraag..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:22

Tuurlijk! Want die mensen wilden toch alleen even veilig zijn? Nou ze zijn opgevangen en hebben eten drinken en een dak gekregen en nu kunnen ze weer terug om hun land weer op te bouwen.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:42

Ja dat zou je denk he..Daarom zitten we nu ook met zoveel asielzoekers die al lang weer terug kunnen maar door blunders/afwijkende regelingen niet meer gaan/willen.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 18:48

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:00

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:23

Zeeuwtje68 schreef:
ook niet echt zeker allemaal nep, niet voor zwakke magen trouwens..
http://shoebat.com/2014/12/02/just-came ... dle-blood/

Niet nep, maar volgens het artikel is niet vastgesteld waar dit gefilmd is. Stel dat het Syrië is, dan is het juist begrijpelijk dat normale burgers vluchten voor dit geweld.
Of denk jij dat de modale burger in Syrië dit normaal en acceptabel vindt? Of een bokker?
Ik snap de meerwaarde ook niet van het plaatsen van dit filmpje in dit topic of op Bokt?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:26

vibabu schreef:
Tuurlijk! Want die mensen wilden toch alleen even veilig zijn? Nou ze zijn opgevangen en hebben eten drinken en een dak gekregen en nu kunnen ze weer terug om hun land weer op te bouwen.

Ben jij echt zo dom, dat je denkt dat na wat Russische bommen de situatie in Syrië normaal is en dat gewone burgers ineens terug kunnen? Waar naar toe? Er zijn geen huizen en scholen meer. Geen infrastructuur. ... dat kan je als gewone burger helemaal niet opbouwen. Dat duurt jaren.....

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:28

vibabu schreef:
Een goede vriendin durft niet meer savonds van haar werk met de fiets naar huis te fietsen een paar km verderop. Omdat ze langs het AZC moet en waar groepen van 20 man over het fietspad lopen, niet aan de kant gaan als je belt etc en lopen te schreeuwen. Als blonde jonge vrouw durft ze gewoon niet meer. Of is dit aanstellerij en angst gezaaid door de media? Zo vertelde ze ook dat in het meest veilige land (Zweden) de verkrachtingen in 1? Of 2 jaar tijd met 1400% toegenomen is. Maar dat verteld de media niet. Want dan worden vluchtelingen in een kwaad daglicht gezet en dat moet niet. Iedereen moet ze willen opvangen en naar de negatiebe verhalen kijken we niet

Weet je wel hoeveel een toename is van 1400 % ????

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:36

Electra63 schreef:
Weet je wel hoeveel een toename is van 1400 % ????

Toch is het zo? Aldus deze iets gekleurde site.

http://nl.gatestoneinstitute.org/5770/z ... rkrachting

Na, andere sites hebben het over 700%, lijkt me ook al heftig veel te veel.... Zweden leek me ideaal om naar toe te emigreren.....maar laat maar -O-

Maar iedere verkrachting is er een te veel.... Iedere verkrachting is een vrouw tegen haar wil, en respectloos overweldigen. En dat mag nooit onder het tapijt.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:58

ik heb een meid gezien die zelf uit Syrie kwam en zei dat meer dan de helft criminelen zijn.
Dat is al te zien aan alle verkrachtingen, en vechtpartijen, hoelang steek jij je kop nog in het zand. ze zei dat we binnen 2 jaar een burgeroorlog hier gaan krijgen.. ze komt er zelf vandaan he, en weet hoe die mensen daar zijn... geef ze een wapen in de azc en ze maken mekaar af, lijkt me een goed idee...

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:22

M.i. Is er geen middenweg meer. In Duitsland loopt t de spuigaten uit, de politie geeft inmiddels toe dat er zich onder de "solo" mannen criminelen zitten. In de azc's daar iedere dag vechtpartijen, aanrandingen etc. De meid waar zeeuwtje op doelt, dat klopt idd. Heb dat deel van de uitzending gezien. Ze heet Juliana en is een Syrische vluchtelinge. Ze schat dat zo'n 50% van die "solo" mannen crimineel is en dat het in Europa dalijk helemaal foute boel is.
Zonet gelezen dat vanmiddag in een Jumbo in Oude Pekela een caissière over de toonbank is getrokken en meerdere keren gebeten is door een asielzoeker omdat ze hem betrapt had op stelen.
Elke vrouw in Zweden wordt zeker 1 x in haar leven verkracht door een asielzoeker.
Wat moet er in Hemelsnaam nog gebeuren voordat we allemaal wakker worden?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:26

Zeeuwtje68 schreef:
ik heb een meid gezien die zelf uit Syrie kwam en zei dat meer dan de helft criminelen zijn.
Dat is al te zien aan alle verkrachtingen, en vechtpartijen, hoelang steek jij je kop nog in het zand. ze zei dat we binnen 2 jaar een burgeroorlog hier gaan krijgen.. ze komt er zelf vandaan he, en weet hoe die mensen daar zijn... geef ze een wapen in de azc en ze maken mekaar af, lijkt me een goed idee...

Meid ? Waarom niet meisje of vrouw?

Iedere verkrachting is er inderdaad 1 teveel. Maar het gros van verkrachtingen wordt door bekende of een familielid. Het is niet altijd die enge man in de bosjes. Maar die haalt wel de media.
Wie zo'n misdaad pleegt, mag van mij gestraft worden. Ik denk niet, dat iemand daar anders over denkt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:29

aslo schreef:
M.i. Is er geen middenweg meer. In Duitsland loopt t de spuigaten uit, de politie geeft inmiddels toe dat er zich onder de "solo" mannen criminelen zitten. In de azc's daar iedere dag vechtpartijen, aanrandingen etc. De meid waar zeeuwtje op doelt, dat klopt idd. Heb dat deel van de uitzending gezien. Ze heet Juliana en is een Syrische vluchtelinge. Ze schat dat zo'n 50% van die "solo" mannen crimineel is en dat het in Europa dalijk helemaal foute boel is.
Zonet gelezen dat vanmiddag in een Jumbo in Oude Pekela een caissière over de toonbank is getrokken en meerdere keren gebeten is door een asielzoeker omdat ze hem betrapt had op stelen.
Elke vrouw in Zweden wordt zeker 1 x in haar leven verkracht door een asielzoeker.
Wat moet er in Hemelsnaam nog gebeuren voordat we allemaal wakker worden?

Denk eens na.... IEDERE Zweedse vrouw ?? Jullie laten je helemaal gek maken...... ik ga wat nuttigs doen...
Volgens mij hebben jullie tijd over

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:35

Dat verhaal van elke Zweedse vrouw en een verkrachting is al lang en breed ontkracht. Die asielzoekers hebben geen piel meer over als dat werkelijk zo zou zijn.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:41

vrouwen respecteren ze idd niet, in hun eigen land ook niet en hier zal een vb noemen willen ze niet eens door een vrouw achter de kassa geholpen worden, en dat volk laten ze maar toe duizenden zijn er al en duizenden gaan er nog komen.. NL word zo echt naar de klote geholpen...en vrouwen en homo's zijn in groot gevaar in eigen land!!! het zijn stuk voor stuk barbaren die jaren achter lopen op europa. en de regels aan hun laars lappen.. geef ze aub wapens in het azc en laten ze mekaar maar snel afmaken.. opgeruimt is netjes...

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:51

Tuurlijk, de 55 no go areas in Zweden zijn ook uit de duim gezogen.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:53

Iedere Zweedse vrouw verkracht? :')

Ik geloof wel dat het in de grote steden in Zweden minder veilig is geworden (en dat probleem van cultuur en normen en waarden verschil heb ik al vaker aangekaart hier), maar iedere Zweedse vrouw? :+

Maarja, ik ben er ook voor hoor: al dat respectlose gespuis moet gewoon de bak in, of gewoon terug naar LVH.

Jammer alleen dat bijv. Zeeuwtje68 hier alles over één kam scheert. "Geef ze aub wapens in het azc en laten ze mekaar maar snel afmaken"? En de gezinnen die er ook zitten dan? Jeetje, wat een ondoordachte uitspraak. Da's net zo goed herrie schoppen...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:54

Ik weet niet eens waar je het over hebt...

Tip lees even het 'verdronken Aylan' topic door en zoek op Posts van cowboy55. Die heeft in simpele bewoordingen uitgelegd waarom die theorie van elke Zweedse vrouw wordt verkracht heel simpel uiteengezet in waarom dat volkomen onzin is...

Dat soort berichten zijn van het kaliber.. 1 op de 10 mensen hebben negen andere mensen om zich heen.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 23:03

omg het word steeds gekker
http://www.spitsnieuws.nl/buitenland/20 ... chtelingen

wat vinden jullie van kindsbruidjes trouwens? ook maar hier heen halen?
Ja om ze veilig te stellen van die gore pedofielen.. dan wel
anders snap ik niet dat NL dat zomaar goed vind, pedofiel is een pedofiel...

luister ik heb niks tegen vrouwen en kinderen maar die mannen moet ik niet...

uit betrouwbare bron het moet gewoon geheim blijven want hoe meer NL dit weten, hoe meer er in opstand gaan komen, en dat mag natuurlijk niet..
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Zeeuwtje68 op 01-10-15 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 23:08

Zeeuwtje68 schreef:

Ik raad jou aan, niet alleen de koppen en headlines te lezen.
Die mevrouw heeft 23 jaar anti-kraak gewoond. Dan woon je heel goedkoop tot dat de eigenaar een bestemming of koper heeft gevonden voor zijn huis/vastgoed.
Vervelend voor die mevrouw, maar het risico van anti-kraak wonen. De meesten wonen er geen 23 jaar. :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 23:10

Als je het kwalitatieve betere nieuws nu goed bij had gehouden had je geweten dat Nederland dat niet zomaar goed vindt. Er ligt immers een wetsvoorstel klaar om daar op te ageren.