Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
femo schreef:vuurneon schreef:ik dacht dat IS gezegd had dat ze strijders hadden gestuurd met de boten mee, omdat er geen enkele controle meer is.
De terroristen zijn vooral de mensen die in Syrië hebben gevochten en al in Europa wonen (en vaak al hun hele leven). De mensen die vluchten zullen hoogst waarschijnlijk geen enkel band hebben met IS: anders gingen ze niet op de vlucht
Daks schreef:Electra ik heb het niet over de zorg, Die is hier niet slecht en ja het kan altijd beter.
Maar er zijn ook mensen die helemaal niks noppes nada hebben die niet eens een huis hebben. ja echt die zijn er. en zeker niet vrijwillig
Wanneer zijn die aan de beurt? als het te laat is?
Want zoals haffylover ook zegt de regering kan niet 2 dingen tegelijk.
Monica72 schreef:Ik ben en blijf van mening, vluchtelingen allemaal terug naar waar ze vandaan komen en het probleem daar aanpakken ipv ze allemaal hierheen te laten komen/halen.
Dus grenzen dicht!
vuurneon schreef:femo schreef:Wat ik wel zeer zorgelijk vind is dat er tussen die vluchtelingen ook terroristen zitten. Zou het echt kunnen dat dit helemaal uit de hand gaat lopen voor de Europeanen? en waarom word er geen actie ondernomen. Ik begin nu erg angstig te worden...
De terroristen zijn vooral de mensen die in Syrië hebben gevochten en al in Europa wonen (en vaak al hun hele leven). De mensen die vluchten zullen hoogst waarschijnlijk geen enkel band hebben met IS: anders gingen ze niet op de vlucht
ravellie schreef:Ik begrijp overgens niet dat alle pijlen op Europa staan.
De Ver. Emiraten en al die oliestaten daar bulken van geld, maar het gaat alleen maar over Europa.
En de vluchtelingen weten ook precies naar welke landen ze willen, want landen waar het veilig is, daar willen ze alleen maar dwars doorheen.
Snap soms echt niets van deze wereld met al zn brandhaarden
vuurneon schreef:Monica72 schreef:Ik ben en blijf van mening, vluchtelingen allemaal terug naar waar ze vandaan komen en het probleem daar aanpakken ipv ze allemaal hierheen te laten komen/halen.
Dus grenzen dicht!
Moet je éérst het daar aanpakken en veilig maken, voordat je ze kunt terug sturen. Je gaat geen mensen weer neer zetten in een extreem onveilig gebied natuurlijk... Dat is onmenselijk.
femo schreef:@vuurneon, het is in het nieuws geweest dat er met vluchteling boten terroristen meegevoerd worden. Ze willen Europa veroveren toch? Kan dit leiden tot het einde van ons veilige leven? Of word het overal een oorlogsgebied als in Syrië..
Monica72 schreef:Feit is dat ze niet direkt uit onveilige gebieden naar oa Nederland, Duitsland etc komen de meeste zijn gelukszoekers en tuig. En dat de goede onder de kwade lijden tja helaas het is niet anders.
Sammie schreef:femo schreef:@vuurneon, het is in het nieuws geweest dat er met vluchteling boten terroristen meegevoerd worden. Ze willen Europa veroveren toch? Kan dit leiden tot het einde van ons veilige leven? Of word het overal een oorlogsgebied als in Syrië..
Niks over gehoord? Wanneer was dat dan?
Daks schreef:Electra ik heb het niet over de zorg, Die is hier niet slecht en ja het kan altijd beter.
Maar er zijn ook mensen die helemaal niks noppes nada hebben die niet eens een huis hebben. ja echt die zijn er. en zeker niet vrijwillig
Wanneer zijn die aan de beurt? als het te laat is?
Want zoals haffylover ook zegt de regering kan niet 2 dingen tegelijk.
Monica72 schreef:Ik ben en blijf van mening, vluchtelingen allemaal terug naar waar ze vandaan komen en het probleem daar aanpakken ipv ze allemaal hierheen te laten komen/halen.
Dus grenzen dicht!
Daks schreef:Sammie er is zelf als een Nederlandse Militair notabene gestoord geworden.
Landverraad is het ergste wat je kan doen.
Daks schreef:Janneke precies een tiran en die tiran is niet niet stoppen.
dus zal de vluchtelingen stroom niet stoppen voordat die idioot ooit gestopt word.
Dus zijn er ontelbare mensen die een onderkomen moeten hebben, maar niet allemaal hier.
je kan het ook anders zien janneke de rest steekt zijn kop in het zand en heeft een roze bril op.
vuurneon schreef:Monica72 schreef:Feit is dat ze niet direkt uit onveilige gebieden naar oa Nederland, Duitsland etc komen de meeste zijn gelukszoekers en tuig. En dat de goede onder de kwade lijden tja helaas het is niet anders.
Toch knap dat je met je glazen bol kan zien dat het vooral tuig is en gelukszoekersZou het aanmeldcentrum een hoop werk schelen
Dus grenzen dicht!