http://www.net5.nl/programmas/victorias ... ecial-2015
Have fun

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martinklok schreef:Voor de mensen die na 16 pagina's nog geen duidelijk beeld hebben over eten en sport:
http://www.net5.nl/programmas/victorias ... ecial-2015
Have fun
Martinklok schreef:Emmaa_ schreef:Daarbuiten gelden voor bikinimodellen hele andere maten en wensen. Bikinimodellen zijn altijd wat voller (grotere borsten en rondere billen in ieder geval) dan fashion modellen
Maten verschillen niet per soort model hoor![]()
Doutzen liep vroeger ook altijd shows
beatje schreef:Jammer voor je Sizzle dat je moeder niet met je gezondheid in zit.Ik houd oprecht van mijn kinderen en zou het vreselijk vinden als mijn dochter er als een junk bij liep.Mijn dochter heeft overigens maat 36 maar ziet er gewoon lekker gezond uit en is ook verstandig genoeg om te weten dat eruit zien als een uitgemergelde junkie nu niet bepaald een goed voorbeeld is.
beatje schreef:Jammer voor je Sizzle dat je moeder niet met je gezondheid in zit.Ik houd oprecht van mijn kinderen en zou het vreselijk vinden als mijn dochter er als een junk bij liep.Mijn dochter heeft overigens maat 36 maar ziet er gewoon lekker gezond uit en is ook verstandig genoeg om te weten dat eruit zien als een uitgemergelde junkie nu niet bepaald een goed voorbeeld is.
Sheran schreef:Volgens mij.... bedoelt ze het niet zo.
NatasjavE schreef:Sheran schreef:Volgens mij.... bedoelt ze het niet zo.
Nee hoe bedoeld ze het dan?
Omdat andere niet nadenken moeten mensen die slank zijn alle negatieve opmerken maar langs zich af laten glijden.
Natuurlijk kan ik heel veel relativeren. Denken ze weten niet beter.
Maar ik was toen ik 14 was echt wat dunner dan ik nu ben. Om dan effe te horen dat mijn ouders mijn gezondheid klaarblijkelijk niet zo boeiden steekt echt wel. (ja ging over sizzle maar hey,...ik was/ben ook dun)
Terwijl ik altijd extreem gezond gegeten heb.
Ik ben altijd extreem voorzichtig als het gaat om iemands gewicht. Omdat ik weet dat dik zijn echt een probleem kan zijn en dat mensen daar zeker niets aan kunnen doen.
Om opmerkingen als jij kan droog blijven onder de douche en ben je niet bang dat je door het doucheputje weggespoeld wordt kan ik nog glimlachen.
Maar uitgemergelde junk, Auswitch en anorexia vind ik echt een aantal grenzen voorbij.