Ketly schreef:De gelukkige foto's zijn gemaakt op 1 april, de donkere foto's een week na de vermissing.
wel vreemd dat ze dus na 1 april geen foto's meer hebben gemaakt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeraPopeye schreef:Maar de meeste mobiels die fotos kunnen maken hebben toch geen batterijduur van een week? Nouja wel blijkbaar dus, maar ik dacht van niet, alleen die oude nokias enzo..
Ik vind het wel jammer dat je er nu weinig van hoort, maar ik geloof dat dat ook een verzoek was van de families dus dan is het wel beter.
6marly6 schreef:Hoorde ook ergens dat Peter r. De vries een goed punt had. Hij zei dat de meisjes wel een boodschap voor familie op hun telefoon achter hadden gelaten als ze wisten dat ze maar een kleine kans hadden in de jungle door bv honger of verdwaald raken.
Toch vraag ik me dan weer af hoe het kan dat de telefoon(s) en camera(?) nog steeds geen lege batterij hadden.
Het verhaal wordt steeds raarder maar hoe dan ook is het vreselijk voor de nabestaanden...
Dreamy schreef:6marly6 schreef:Hoorde ook ergens dat Peter r. De vries een goed punt had. Hij zei dat de meisjes wel een boodschap voor familie op hun telefoon achter hadden gelaten als ze wisten dat ze maar een kleine kans hadden in de jungle door bv honger of verdwaald raken.
Toch vraag ik me dan weer af hoe het kan dat de telefoon(s) en camera(?) nog steeds geen lege batterij hadden.
Het verhaal wordt steeds raarder maar hoe dan ook is het vreselijk voor de nabestaanden...
Die apparaten hoeven niet 24/7 te hebben aangestaan