Nederland moet direct de grenzen sluiten voor asielzoekers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Nederland moet direct de grenzen sluiten voor asielzoekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:28

Ik heb hem gezien. Kan me ook goed voorstellen dat de mensen allemaal schade hebben omdat er zomaar even zonder te overleggen zoveel asielzoekers bij worden gestopt.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:56

ja en dat was waar het ook om ging, namelijk dat er niet veel vooraf bekend word gemaakt en er niet met de bewoners van de dorpen overlegd word!
Voorbeeld; het zou om gezinnen gaan die op het park zouden komen en vrouwen alleen met kinderen maar het overgrote deel bestaat uit alleen staande mannen!!
Logisch dat er weerstand ontstaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:32

Die weerstand begrijp ik eigenlijk ook wel.
Mensen willen graag weten waar ze aan toe zijn en dat snap ik best wel maar de valkuil is om asiel zoekers daar de schuld van te geven.
Uiteindelijk hebben zij helemaal niets in te brengen over waar ze geplaatst worden.
Ik heb het programma niet gezien

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:03

De mensen uit dat dorp waren ook in de uitzending en die geven beslist niet de schuld aan de asiel zoekers zelf, integendeel zijn zeer welkom maar niet in zulke grote getalen.
En dat geld voor heel NL denk ik, we willen graag helpen maar je kan niet iedereen helpen.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:25

Allochtonen en asielzoekers worden hier door elkaar gehaald he..

Ik vind dat iedereen die zijn eigen land ontvlucht omdat ze hun leven niet veilig zijn hier welkom moet zijn.

Dit is verder een discussie waar ik me niet in wil mengen, want ik krijg een heel naar gevoel van sommige reacties hier.