Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik snap dat ook allemaal wel, en ik heb er geen enkel belang bij, dus zoals ik al eerder schreef * advocaat van de duivel *
Mensen hebben ook de neiging om alleen aan zichzelf te denken en alles heeeeeel erg te maken..
Die klanten kan je altijd kwijtraken.. En idd, ik zou ook wel eens de cijfers willen zien van welke bedrijven / bedrijfjes op zondag en maandag open zouden zijn geweest en nu noodgedwongen (!) gesloten zijn en daar klanten aan verloren hebben..
Vrij nemen vraag ik me af, bij veel bedrijven kan je thuis werken en ik ken ook mensen die bij voorbaat vrij namen maar makkelijk op het werk hadden kunnen komen. Wat gaan zij zeggen? 'ja ik moest vrijnemen en dat heeft me geld gekost'..?? Lijkt me niet.
En idd, schade zal er heus zijn en het heeft HEEEEEL veel geld gekost, maar er zijn meer dingen die zoveel geld kosten. NL is wereldwijd wel op de kaart gezet nu denk ik.
Het afgesloten gebied was vrij klein, wie heeft daar schade geleden?
Het vliegverkeer, en alles wat daarmee samen hangt, kan ik me iets bij voorstellen. Idd, cijfers en feiten, dan kan je wat meten, beide kanten op
Cer schreef:Jes_sira: ik doel op mensen die over een weg moesten waar geen enkele restrictie voor gold en die toch vrij namen onder het mom vanDat vond ik zelf een beetje suf. Als die gaan piepen dat ze vrij moesten nemen heb ik ook zoiets van .. ja dag hoor
Het aankondigen heeft zeker geholpen met het drukken van de verkeerschaos, zodat mensen die echt ergens moesten zijn (gechargeerd) zoals tentames oid redelijk goed konden reizen (volgens mij?).
Echter, leer mij nederlanders kennen, de volgende keer luisteren ze nergens meer naar want 'die keer toen met Obama viel t ook wel mee'en staat iedereen weer stil...
De bazen die aangeven 'zorg maar dat je er bent' zijn heel bijzonder qua karakter. Ik ga ervan uit dat ze gelukkig zijn, maar ik betwijfel het
kohtje schreef:Een vrije dag nemen is dan toch gewoon een vakantiedag ? (heel blond misschien maar ik heb nog nooit voor een baas gewerkt)
kimberley12 schreef:Ik had gehoord dat er zelfs bloedzakken in de auto hingen, mocht er wat met hem gebeuren, dat ze gelijk konden handelen, weet niet of het waar is, maar als het wel zo is, dan denk ik jeetje hoe ver gaat het...