Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XFiemoX schreef:Dat Nederlanders het moeilijk hebben in de banenmarkt komt doordat uitzendbureaus steeds meer en meer buitenlanders uitkiezen en ze op sollicitatie laten gaan. Dan heb ik het o.a. over Polen, Bulgaren enz..
Ninx schreef:Als Jood heb ik daar soms wel een handje van... maar kan het mezelf wel vergeven... Is temmen trouwens niet een beetje 'klikspanerig'? Niet om het een of ander... maar je kunt toch gewoon zeggen wanneer je iets ongepast vind? Voelt zo lagere school op deze manier....
unihorses schreef:rara wanneer ik geopereerd ga worden.. 7 maart gewoon niet doen jongens, in de auto zitten is dan al niet fijn en wil ik zo snel mogelijk naar huis. file sta ik dan al helemaal niet op te wachten. (en ik moet van het noorden naar amsterdam en terug...)
upendo schreef:Ik stem voor iedereen op verplichte buitenlandse stage naar een Afrikaans derde wereld land. Dan nog eens zien wie er zeurt over de hoogte van de Zorgverzekering, dat we het toch allemaal zo poedersuiker hebben hier omdat er gekort wordt op toeslagen en weet ik het. Als je ziet hoe ze het daar hebben.. Dan ga je er echt heel anders tegenaan kijken en heb je hopelijk wat meer verstand in je hoofd dan benzine verkwanselen door wegen te blokkeren in een stationair draaiende auto.
russel schreef:We hebben het over de situatie hier in Nederland en ja het discussieert erg moeizaam met mensen die nog met hun beentjes onder moeders eettafel kruipen...
Dit alles gaat jullie ook aan...ooit gedacht dat jullie met startsalaris nauwelijks bestaansrecht opbouwen? Of als jullie ouders de kosten niet meer kunnen betalen, jullie studie niet meer kan financieren, je niks meer kan toestoppen en de banen voor jullie er niet in het vooruitzicht liggen...?
De ver van mijn bedshow zal vast nog aan de orde zijn, maar voor hoelang?
5 jaar bezuinigen is niet voor iedereen weggelegd...
Bijzonder dat mijn oren gewassen worden door pubers en begin twintigers...dat is pas sneu!