Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Hebben jullie de column gelezen? Youp slaat namelijk de spijker op zijn kop en jullie bevestigen dat alleen maar...
Je doet nu net alsof alles wat je doneert bij de directeuren terecht komt
xx_Horsiex schreef:Magrathea schreef:Hebben jullie de column gelezen? Youp slaat namelijk de spijker op zijn kop en jullie bevestigen dat alleen maar...
Je doet nu net alsof alles wat je doneert bij de directeuren terecht komt
Het is nog altijd mijn recht om te weten wat ik wel of niet doneer. Daar hebben jij en Youp geen moer over te zeggen. Bovendien vraag ik mij af hoeveel van de BN-ers die gemiddeld meer te besteden hebben, ook daadwerkelijk gedoneerd hebben? Want de gewone Nederlander kan in jullie ogen wel meer missen dan een euro, maar hoe zit dat dan met de BN-ers onder ons?
Magrathea schreef:xx_Horsiex schreef:
Het is nog altijd mijn recht om te weten wat ik wel of niet doneer. Daar hebben jij en Youp geen moer over te zeggen. Bovendien vraag ik mij af hoeveel van de BN-ers die gemiddeld meer te besteden hebben, ook daadwerkelijk gedoneerd hebben? Want de gewone Nederlander kan in jullie ogen wel meer missen dan een euro, maar hoe zit dat dan met de BN-ers onder ons?
Oh, dat is het zeker, maar ik kan dus slecht tegen de non-argumenten in de trant van 'het komt allemaal bij de directeuren terecht'. Er gaan mensen dóód daar, gewoon vanwege het gebrek aan eten, onderdak, medicijnen. En wat jij daarvoor kan missen heeft niets te maken met wat een willekeurige BN'er kan missen.
xx_Horsiex schreef:Magrathea schreef:Oh, dat is het zeker, maar ik kan dus slecht tegen de non-argumenten in de trant van 'het komt allemaal bij de directeuren terecht'. Er gaan mensen dóód daar, gewoon vanwege het gebrek aan eten, onderdak, medicijnen. En wat jij daarvoor kan missen heeft niets te maken met wat een willekeurige BN'er kan missen.
En blijkbaar kan jij in mijn portemonnee, en in mijn leven en in dat van andere kijken en beoordelen wat ik wel of niet kan missen. Dus waarom doe je daar uitspraken over?
Magrathea schreef:xx_Horsiex schreef:
En blijkbaar kan jij in mijn portemonnee, en in mijn leven en in dat van andere kijken en beoordelen wat ik wel of niet kan missen. Dus waarom doe je daar uitspraken over?
En blijkbaar kan jij in mijn hoofd kijken, of in elk geval in mijn mond, gezien je allerlei uitspraken daarin legt![]()
Als je niets kan missen moet je niets geven.
Als je wel wat kan missen moet je het wel geven.
Als je niets kan missen hoef je dus niet met vage argumenten te gaan strooien, zeg het gewoon zoals het is.
Als je wel wat kan missen en je roept dat het allemaal bij de directeuren terecht komt vind ik je op zijn zachtst gezegd slecht geïnformeerd
Magrathea schreef:Mij maak je niet wijs dat Nederland niet meer dan 1 euro pp kan missen...