suikermeisje schreef:Poess91 schreef:
Aso niet nee, maar vind haar er wel goedkoop en hoerig uit zien
Ik vind het

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:suikermeisje schreef:Zit er bij jou niks tussen helemaal niet kennen en wel kennen?
Sterker nog 'HEEL goed kennen' en het antwoord is; nee, in dit geval niet.
Poess91 schreef:Ik vraag eigenlijk zelfs bekende vaak niet naar hun tattoo!
Omdat ik weet dat er soms een erg persoonlijk verhaal achter kan zitten.
Het enige wat ik doe is complimenten geven als ik ze erg mooi vind en vragen door wie ze 'm hebben laten zetten.
Haha ik snap echt niet dat je dat al hoerig vind, aangezien je uit Tiel komt.
Daar loopt toch veel meer rond waarvan je denk
MirandaFuego schreef:![]()
Ik ook niet!
Er zijn echt veeeeeel mensen met een tattoo, omdat het 'in' is en niet meer alleen voor zeelui zoals vroegâh.
Veel meiden en jongens hebben op hun 18e al ergens een plaatje.
suikermeisje schreef:Poess91 schreef:suikermeisje denk dat haar jurk gemiddeld langer is dan wat er rond loopt. Dus dan zou je denken dat je wel wat gewend ben...
Dus omdat haar jurk 2cm langer is mag ik haar er niet hoerig uit vinden zien?
Bassenqua schreef:Verbazingwekkend hoeveel mensen op dit topic, en hoogstwaarschijnlijk ook buiten dit topic, de fantastische gave hebben om mensen te be/ver/oordelen tot asociaal en vies aan de hand van een tattoo![]()
Voor deze gave sla ik mijn beurt over, ik kijk liever eerlijk naar mensen en trek dan mijn oordeel over vies en asociaal zijn en laten véél mensen ZONDER tattoo dit nou zijn !
Bhriseis schreef:@ Tigra: ik zit in de juridische sector, en daar gaat men (let op: ik zeg niet 'ik') er van uit dat zichtbare tattoos niet passen bij het sluiten van grote deals. Je wordt geacht in je netste en sjiekste jurk/maatpak voor de dag te komen, zonder piercings etc. Je moet er zo professioneel en zakelijk mogelijk uitzien, en over het algemeen worden alle uiterlijke uitspattingen (om het zo te noemen; ik bedoel alles wat opvallend is) niet geaccepteerd daar.
Citaat:Persoonlijk vind ik dat niet. Ik vind dat een werknemer beoordeeld moet worden op zijn/haar vaardigheden, niet op het uiterlijk. Ik werk in de psychiatrie, daar zie je in verhouding redelijk wat kleurrijke types. Maar mijn man werkt in de zakelijke dienstverlening, daar mogen tatoeages niet zichtbaar zijn (men mag ook niet in spijkerbroek
). Men moet representatief zijn i.v.m. klantencontacten. Bij de politie geldt dit ook. Tevens zie je geen zichtbare tatoeages bij accountantskantoren/notatiskantoren, bank- en verzekeringswezen. Bij directiesecretaressen en receptionistes zie je het ook weinig. Omdat het nu zo'n hype is, verwacht ik wel, dat de vooroordelen minder zullen worden.
Mijn man was 16 toen hij zijn 1e tatoeage liet zetten en toen wij ruim 30 jaar geleden op vakantie gingen naar bijv. Griekenland, vroeg men altijd of hij zeeman was of dat hij in de bak had gezeten. Onze koffers werden ook altijd bij de douane leeggehaald
. Dat soort vooroordelen zijn de afgelopen 30 jaar duidelijk verminderd.
Bassenqua schreef:Verbazingwekkend hoeveel mensen op dit topic, en hoogstwaarschijnlijk ook buiten dit topic, de fantastische gave hebben om mensen te be/ver/oordelen tot asociaal en vies aan de hand van een tattoo
Tigra_ schreef:Mensen zeggen tatoeëren op je gezicht is niets maar zijn er toch wat die wenkbrauwen of lipliner of eyeliner laten aanbrengen.