Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rowdine schreef:NatassJa schreef:Fijn dat er zoveel aandacht aan wordt besteed! Het bestrijdt niets, maar het zouden er wel een paar minder kunnen worden!
Kwam net ook door dat filmpje op nog een "paardenfetish", spurring. Op YT "spurring compilation". Ook echt verschrikkelijk om te zien.
Ik denk dat je dit helaas nooit helemaal kunt stoppen. Mensen zijn beesten, niets meer en niets minder.
Wat denk jou nou.. Dit gebeurt ook 'gewoon' bij mening stal hoor.
Hoewel ze bij reguliere stallen wel wat meer kleding dragen, denk ik dat je daar behoorlijk kan schrikken van de maatregelen die ze nemen om paarden te laten gehoorzamen. Die mega sporen is een ding.
Loose schreef:Ik zeg dit juist omdat ik meerdere berichten van je heb gelezen, die ik allemaal irritant/vervelend vind overkomen.
Poster zegt hier precies hetzelfde als jij, alleen dan doe jij het in je laatste zin lijken alsof het niet zo is.
Komt op mij over dat je dingen post omdat je gewoon graag ergens tegenin wil gaan, niet omdat het nou zo nuttig is oid.
Maar goed, hier gaat het topic niet over dus laat maar.
*edit: Te vroeg op posten gedrukt.
xSlvna schreef:Ik heb op de site alle fotos bekeken (screenshots van de filmpjes) en heb meermaals de mini zien liggen, wss omdat deze weer het gewicht niet aankon (vind je het gek).
Mag van mij wel wat langer dan 3 jaar celstraf op, en zo niet hoop ik dat een random persoon het goed oplost op een wettelijk niet toegestane manier.
Zieke fetisj hebben? Prima, maar niet tenkoste van anderen.