Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Misschien denk ik te ver door, maar kunnen ze kijken of die vader ergens geflitst is? Zo nee, neem de gemiddelde snelheid van de traject die hij heeft kunnen rijden, tel er een aantal kilometer bij op en bepaal zo het zoekgebied. Wateren, bossen alles!
Amy77 schreef:Nee, heb ik ook niks meer over gelezen..moet wel zeggen, heb me beperkt tot nu.nl inmiddels..weet de andere blog niet, want die schijnt het meest up to date zijn?
Anoeska27 schreef:Die lopen echt niet meer buiten rond. Jongens zaten bij de scouting en waren al oud genoeg om zelfstandig de weg te vinden. De enige hoop die er nog is is dat hij ze heeft ondergebracht bij een kennis, die om wat voor reden dan ook het nieuws niet volgt.
F_Orumster schreef:Anoeska27 schreef:Die lopen echt niet meer buiten rond. Jongens zaten bij de scouting en waren al oud genoeg om zelfstandig de weg te vinden. De enige hoop die er nog is is dat hij ze heeft ondergebracht bij een kennis, die om wat voor reden dan ook het nieuws niet volgt.
Of geloofwaardiger: is opgeled niets te zeggen.
_Cowgirl schreef:Dat lijkt mij ook eerder. Als de jongens ergens zijn waar degene waar ze zijn ervan weet, dan heeft die persoon de opdracht gekregen om niets te zeggen naar mijn idee. Het lijkt mij namelijk niet dat dit nieuws zomaar aan je voorbij gaat ..
Amy77 schreef:Toeristenseizoen is ook weer volop begonnen..maarja, als ik de bossen bij ons bekijk..jekunt er uren rondlopen, zonder ook maar iemand tegen te komen..