Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 02:07

Dat klopt, je hebt niet altijd controle over waar je op valt, wel wat je ermee doet ...

Maar goed, ik ga deze discussie verlaten en mijn diertjes nog even liefdevol van hooi voorzien voor de nacht, welterusten allemaal :wave:

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 02:10

Shirley schreef:
Je kunt bij sex met dieren toch niet spreken van liefde ?

Als je van je hond houdt, ga je lekker met 'm wandelen, koopt eens een kluif of een stuk speelgoed voor 'm , maar je duikt toch niet met 'm zijn mand in ??

Amen! _/-\o_

Laura_Zodine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 02:29

vuurneon schreef:
suuzepuus schreef:
Euhm..... hoe zit dat met al die konijntjes ,dolfijntjes en andere beestjes bij Christine le duc?

:') _/-\o_

dat heb ik ook altijd maar raar gevonden haha

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 07:47

Ik vind het hypocriet om zo shocqueerd te zijn over sex met dieren terwijl we allemaal.de bio industrie gaande houden. Daar ervaren de.dieren meer elende aan. Een hond en schaap vind ik niet ok, die hebben.een.kleiner gaatje en hebben.daar denk ik wel hinder van.

Ik krijg typfout niet gecorrigeerd, zit op.telefoon.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 08:23

Ik ben het eens met Vjesta :j

En daar wil ik nog even bij zeggen: Ook de dieren kunnen het initiatief nemen en dat verzin ik niet zomaar :')
Jaren geleden hadden wij een opvangDöbermann, een ongecastreerde reu. Die moesten we (inclusief stijve pielemuis) ons bed uitSCHOPPEN als het gezellig werd tussen ons. Niets van gelogen _O-

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 08:49

Als een dier er geen last of hinder van ondervind mag het wel?
En natuurlijk komt ook een paard klaar als je hem aftrekt, of hij nou wil of niet. Natuurlijke reflexen.

Maar omdat dat kalfje niet beter weet, dan dat hij in een kist van 1 bij 1 word gehouden voor 3 maanden, en hier dus geen last of hinder van ondervind (want hij kent niet anders, is het gewend, weet niet beter) is het maar ok?

Wij zijn degene met een stem. Dieren hebben geen stem!

Wij horen dit af te keuren, net zoals kist kalveren, leg batterij kipjes, of mishandeling, verwaarlozing enz.

Kijk maar eens hoe ze in het buitenland een ezeltje neuken, met het halve dorp. Beestje rent weg, word uiteindelijk gekluisterd,
en de dorpelingen oefenen hun sexuele handelingen. Na verloop van tijd protesteert het ezeltje niet meer, maar of ze het nou lekker vind.. Of er geen hinder van ondervind.

Wij zijn er niet om sex te hebben met dieren! Anders waren die kruisingen er wel, en bestonden er centours, en andere mens- dier kruisingen. Maar wij horen te zeggen dat dat niet hoort, ook al ben je van mening dat het mag/ kan, omdat het je eigen dier is, of omdat ze er geen hinder van hebben...

Beetje een zieke gedachtegang, en erg verontrustend dat sommige gewoon zeggen, achja, kan wel, er zijn ergere dingen....
Je zult je hond er maar aan weg hebben gedaan, of je pony aan hebben verkocht. Afhandelen met zulke. Als je deze gedachtegang normaal vind, heb je bepaalde normen en waardes niet helemaal op een rijtje is mijn mening. Uit zulke gedachte gang, komen Psychopaten, moordenaars, verkrachters, ook aan hun ideeën....

Vind het absoluut ontoelaatbaar... en walgelijk. Straks hebben we ook HIV bij paarden, das toch ziek!!!

De apen hadden eerder HIV dan mensen. bah bah...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 08:55

Oh jee, straks word ik nog een verkrachter of een moordenaar :oo

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 10:10

Veel van zulke mensen die zijn behoeften wil uiten op dieren hebben volgens mij meer lust dan echt liefde voor die dieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 10:26

0152141488 schreef:
Veel van zulke mensen die zijn behoeften wil uiten op dieren hebben volgens mij meer lust dan echt liefde voor die dieren.

ervaring mee ?

Ik kende een man die getrouwd was met zijn paard. Absoluut een zonderling, maar geheel ongevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 10:41

jesterlover schreef:
Beetje een zieke gedachtegang, en erg verontrustend dat sommige gewoon zeggen, achja, kan wel, er zijn ergere dingen....
Je zult je hond er maar aan weg hebben gedaan, of je pony aan hebben verkocht. Afhandelen met zulke. Als je deze gedachtegang normaal vind, heb je bepaalde normen en waardes niet helemaal op een rijtje is mijn mening. Uit zulke gedachte gang, komen Psychopaten, moordenaars, verkrachters, ook aan hun ideeën....

Vind het absoluut ontoelaatbaar... en walgelijk. Straks hebben we ook HIV bij paarden, das toch ziek!!!

1- als je je hond of pony verkoopt kan hij ook naar de slacht gaan of mishandeld worden.. daar heb je nu eenmaal niets over te vertellen.
2- een wat zonderlinge liefde voor dieren heeft natuurlijk niets te maken met psychopaten of verkrachters. niet alleen jij, maar ook heel veel andere, leggen niet bestaande verbanden. Ander gedrag leidt niet per definitie tot moordenaars.
3 Mijn normen en waarden in twijfel trekken dat mag. Maar die vind ik juist heel goed en genuanceerd op orde. Dat als je niemand kwaad of pijn doet je ook niet strafbaar bent vind ik zelf niet zo vreemd.
Ik heb het idee dat mensen die wel vlees uit de bio industrie eten ( of een heleboel andere dingen met dieren doen, waar het dier niet echt bij gebaat is ) , opeens over normen en waarden beginnen bij iets wat ze vies vinden ..
Das mij een beetje te makkelijk

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:06

jesterlover schreef:

Een zeer irritant hardnekkig uit te roeien fabel.
Hiv kwam via vaccinaties van de aap naar de mens, niet via sex.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:08

0152141488 schreef:

Hoe weet je dat?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:12

Er word hier vaak gezegd, als het dier geen pijn of last ervan heeft..
Maar hoe ga je dat checken dan? En dan, denk je dat diegene die het gedaan heeft de volgende dag naar de dierenarts gaat. Nou meneer de dierenarts, mijn hond loopt vandaag zo krom. Ik denk dat het iets te hard is gegaan :roll:

En mentaal zullen ze er zogenaamd ook geen last van hebben.. Goh, nou het is wel een geruststelling dat jullie in de koppies van die beesten kunnen kijken.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:13

Vjestagirl schreef:
0152141488 schreef:

Hoe weet je dat?

Omdat je, als je van je dier houdt, je het koestert, beschermt en verzorgt.. dan hang je er niet je leuter in :n
Dat doe je puur voor je eigen genot, niet om het dier te plezieren, dus ja ... dat heet dan lust :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:18

Pistasche schreef:
Er word hier vaak gezegd, als het dier geen pijn of last ervan heeft..
Maar hoe ga je dat checken dan? En dan, denk je dat diegene die het gedaan heeft de volgende dag naar de dierenarts gaat. Nou meneer de dierenarts, mijn hond loopt vandaag zo krom. Ik denk dat het iets te hard is gegaan :roll:

En mentaal zullen ze er zogenaamd ook geen last van hebben.. Goh, nou het is wel een geruststelling dat jullie in de koppies van die beesten kunnen kijken.

Hoe ga je dat checken? Ooit een hond pijn gedaan? Op een pootje of een staart gaan staan? Dat laten ze vrij goed merken.

En het is een kwestie van logisch nadenken. Dat je piemel niet in een chiwafwaf past, maar wel in een paard lijkt me logisch.

Maar jij vindt het dus ook niet goed als een hond een vrouw neemt? Of als iemand zijn/haar geslachtsdelen insmeert met pindakaas en het er door n hond af laat likken?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:19

Shirley schreef:
Vjestagirl schreef:
Hoe weet je dat?

Omdat je, als je van je dier houdt, je het koestert, beschermt en verzorgt.. dan hang je er niet je leuter in :n
Dat doe je puur voor je eigen genot, niet om het dier te plezieren, dus ja ... dat heet dan lust :j

Dat is hoe jij van een dier houdt. Andere mensen houden misschien op een andere manier van een dier. Je kunt als mens verliefd worden op dieren en op dingen (ik weet dat er een vrouw is die verliefd is op een circus atractie). Als je verliefd bent dan wil je misschien wel je leuter erin hangen.

En paardrijden doe je ook voor je eigen lol, niet om het dier te plezieren.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:21

Ik snap Vjesta.
Maar ik ben het er niet mee eens. Al volg ik haar gedachtegang wel.

Echter, als iemand met zn klauwtjes aan Tara zit... :@

Ik vind het niet normaal. Ik denk dat iemand er beter met een psycholoog over kan praten indien die gevoelens echt ''doen'' vormen aan dreigen te nemen.
Ik werd er :r misselijk van. Dus ik heb weggezapt.

Waarom vindt ik dat het niet hoort...
Een dier moet je dier laten zijn. Die ''penetreren'' voor Baby's, niet voor genot.
Het druist tegen alle natuur in, om een man (mens) op zn knieen voor een hond te zetten, en die hond er dan over heen te laten gaan.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:21

Blue_Eyes schreef:
Zonder te willen zeggen dat ik het een prettig idee vind, denk ik dat 'n paard er weinig van merkt, hoor... :')

Hahah :') _O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:25

Citaat:
En paardrijden doe je ook voor je eigen lol, niet om het dier te plezieren

Het verschil ligt hem dan toch in het fatsoen, ik neem toch aan dat je ook eerder iemand een keer OP je paardje zou laten zitten dan er IN als hij het zo'n lief dier vindt ??

En waar ligt dan je grens, Vjestagirl, als iemand verliefd wordt op een kindje, mag het dan ook ?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:28

Tjah... Als het een eigen dier is, en het dier vind het niet erg ( :') ) dan zie ik er ook geen probleem in.
Een paard zal het echt niet voelen hoor als er een klein dingetje in gaat :')

liever dit dan pedofiele

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:29

En inderdaad, mij hoor je niet gillen dat het allemaal zo slecht en gevaarlijk is voor het dier in kwestie, maar het gaat mij om de gedachte erachter...

Overigens, jezelf insmeren met pindakaas zou ik afraden, is niet goed voor honden :n

Vjestagirl

Shirley schreef:
Citaat:
En paardrijden doe je ook voor je eigen lol, niet om het dier te plezieren

Het verschil ligt hem dan toch in het fatsoen, ik neem toch aan dat je ook eerder iemand een keer OP je paardje zou laten zitten dan er IN als hij het zo'n lief dier vindt ??

En waar ligt dan je grens, Vjestagirl, als iemand verliefd wordt op een kindje, mag het dan ook ?

Ja, dat ben ik met je eens, het verschil ligt hem in een gevoelsmatige lijn. Ik denk alleen dat we niet moeten vergeten dat dat een door mensen getrokken lijn is, 'dit kan wel, en dit kan niet'. Iemand mag idd eerder op m'n paardje zitten dan erin, want erin sta ik niet toe. Maar dat is niet omdat ik denk dat mijn paard daar last van gaat hebben, maar omdat ik daar mentaal last van heb omdat ik het een vervelend idee vind. Maar wat iemand met zijn eigen dier doet is me om het even. Geen eigenaar die er last van heeft, geen dier wat er last van heeft.

Het kindje gaat zich over een aantal jaren realiseren wat ermee gebeurd is, zonder dat het daar iets over te zeggen had. Omdat het in onze cultuur niet normaal is gaat het kindje daar psychologische schade aan overhouden. Dus nee, een kindje zou van mij niet mogen.

fjordie333

ik snap niet dat iemand dat wil, kijk een dier doe je echt niet pijn als jij je insmeert met pindakaas maar waarom zou je dat willen gadver ik vind dat zo ranzig.

Sex moet je doen met iemand die het er ook mee eens is !!

Ik vind het te ziek voor woorden..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:30

Shirley schreef:
En inderdaad, mij hoor je niet gillen dat het allemaal zo slecht en gevaarlijk is voor het dier in kwestie, maar het gaat mij om de gedachte erachter...

Overigens, jezelf insmeren met pindakaas zou ik afraden, is niet goed voor honden :n

Dan smeer je jezelf in met iets wat wel goed is voor honden. Dat was het punt niet.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:30

Shirley schreef:

Krenten en chocola ook achterwege laten :') :=

Het gaat tever... En ik snap Vjesta (ik val in herhaling) maar ik snap de mensen die dit soort dingen echt graag willen doen niet.