Maar goed, ik ga deze discussie verlaten en mijn diertjes nog even liefdevol van hooi voorzien voor de nacht, welterusten allemaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesterlover schreef:Beetje een zieke gedachtegang, en erg verontrustend dat sommige gewoon zeggen, achja, kan wel, er zijn ergere dingen....
Je zult je hond er maar aan weg hebben gedaan, of je pony aan hebben verkocht. Afhandelen met zulke. Als je deze gedachtegang normaal vind, heb je bepaalde normen en waardes niet helemaal op een rijtje is mijn mening. Uit zulke gedachte gang, komen Psychopaten, moordenaars, verkrachters, ook aan hun ideeën....
Vind het absoluut ontoelaatbaar... en walgelijk. Straks hebben we ook HIV bij paarden, das toch ziek!!!
De apen hadden eerder HIV dan mensen. bah bah...
Vjestagirl schreef:0152141488 schreef:Veel van zulke mensen die zijn behoeften wil uiten op dieren hebben volgens mij meer lust dan echt liefde voor die dieren.
Hoe weet je dat?
Pistasche schreef:Er word hier vaak gezegd, als het dier geen pijn of last ervan heeft..
Maar hoe ga je dat checken dan? En dan, denk je dat diegene die het gedaan heeft de volgende dag naar de dierenarts gaat. Nou meneer de dierenarts, mijn hond loopt vandaag zo krom. Ik denk dat het iets te hard is gegaan![]()
En mentaal zullen ze er zogenaamd ook geen last van hebben.. Goh, nou het is wel een geruststelling dat jullie in de koppies van die beesten kunnen kijken.
Shirley schreef:Vjestagirl schreef:Hoe weet je dat?
Omdat je, als je van je dier houdt, je het koestert, beschermt en verzorgt.. dan hang je er niet je leuter in
Dat doe je puur voor je eigen genot, niet om het dier te plezieren, dus ja ... dat heet dan lust
Citaat:En paardrijden doe je ook voor je eigen lol, niet om het dier te plezieren
Shirley schreef:Citaat:En paardrijden doe je ook voor je eigen lol, niet om het dier te plezieren
Het verschil ligt hem dan toch in het fatsoen, ik neem toch aan dat je ook eerder iemand een keer OP je paardje zou laten zitten dan er IN als hij het zo'n lief dier vindt ??
En waar ligt dan je grens, Vjestagirl, als iemand verliefd wordt op een kindje, mag het dan ook ?
Shirley schreef:En inderdaad, mij hoor je niet gillen dat het allemaal zo slecht en gevaarlijk is voor het dier in kwestie, maar het gaat mij om de gedachte erachter...
Overigens, jezelf insmeren met pindakaas zou ik afraden, is niet goed voor honden
Shirley schreef:En inderdaad, mij hoor je niet gillen dat het allemaal zo slecht en gevaarlijk is voor het dier in kwestie, maar het gaat mij om de gedachte erachter...
Overigens, jezelf insmeren met pindakaas zou ik afraden, is niet goed voor honden