Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:[
Vanwaar de treurnis? Je hebt er zojuist 2 gezonde levensjaren bij gekregen!
Geryon schreef:Ik vind toch drinken terwijl je weet dat het slecht is, niet echt nadenken![]()
Of het boeit je gewoon niet dat het voor schade zorgt. En dat lijkt me ook weer sterk. Dat alcohol belangrijker is dan je eigen gezondheid.
CupCakes_ schreef:Geryon schreef:Ik vind toch drinken terwijl je weet dat het slecht is, niet echt nadenken![]()
Of het boeit je gewoon niet dat het voor schade zorgt. En dat lijkt me ook weer sterk. Dat alcohol belangrijker is dan je eigen gezondheid.
Ik let heel goed op mijn gezondheid, en als ik ziek of wat dan ook ben dan drink ik ook niet.
De ene keer drink ik wel en de andere keer niet.
en als je af en toe drinkt brengt het heus niet zoveel schade aan hoor, (denk ik)
Geryon schreef:Ik vind toch drinken terwijl je weet dat het slecht is, niet echt nadenken![]()
Dominique_96 schreef:Geryon schreef:Dominique, snoepen is (alweer) geen goede vergelijking. Valt me op dat de meeste 'strijders' hier zelf jong zijn, drinken, en geen goede argumenten hebben. Jij bent 15 en je drinkt? Je let op je drankgebruik?
Gelukkig weet ik zelf wat en hoeveel ik drink.
CupCakes_ schreef:@ Colway, in dat laatst heb je wel gelijk dat sommiger hun verantwoording niet kunnen dragen.
Zie er zat die (bijna) niet meer kunnen lopen omdat ze zoveel gezopen hebben.
Maar dat gaat te ver. het zal misschien wel een keer gebeuren. maar dat is dan mijn pakkie an ..
Maar ik wil het nooit zover laten komen, omdat ik dan niet meer helder kan nadenken met wat ik doe enzo, want straks beland ik bij iemand in bed wat ik niet wil bijv.
Maar ik drink maar heel af en toe..
Colway schreef:@ Geryon heeft niets met slim te maken, ik ben slim genoeg maar heb zo ongeveer van alle 'verboden vruchten' genomen...Ben altijd een behoorlijk obstinaat, impulsief en dwarse puber geweest...Of een dergelijke regelhantering gewerkt had voor me....Denk het niet..Ik had bij de restgroep gezeten die het toch wel gedaan had...Maar vindt het wel treurig om te zien hoe andere jongeren alles maar normaal vinden...
Qua schade...Ik ben behoorlijk chaotisch, vergeetachtig etc....Vraag me soms af of die geheugenproblemen bij me horen, of dat ze geluxeerd zijn door....