Grappig dat ik hier tips krijg om een goede hulpverlener te zijn, dacht dat er zo gepleit werd voor het "niet kennen van de context"? Waar ik het 100% mee eens ben, daarom gaat mijn opmerking dus ook niet per se over het meisje die als voorbeeld in de startpost wordt genoemd (maar ja toch blijven we maar doen alsof ik het wel over haar heb toch...?
). En daarom is het dus ook niet aan de orde om mijn opleiding en mijn bekwaamheid er bij te betrekken, dat is gewoon ronduit ongepast. Ik wil hier dolgraag een discussie over voeren, maar als jij je op basis van een paar posts gaat bemoeien met mijn studiekeuze dan ben je gewoon flauw bezig. Vooral aangezien het vooral een loos argument lijkt om mij ietwat naar beneden te halen waardoor jij je gelijk krijgt/om je frustratie te uiten. (?) Over dit onderwerp wil ik graag een discussie voeren, maar niet als er meteen gesmeten wordt met dat ik met zo'n mening (die ik nog niet eens uit had gelegd) misschien niet thuis hoor in de hulpverlening. Dat doet er helemaal niet toe... Aan jouw reacties en manier van handelen hier schort ook het één en ander, maar daar wijs ik jou toch ook niet op? (Zo wel dan zou ik dat netjes via PB doen ipv midden in een discussie) Dat doet er namelijk helemaal niet toe, het gaat om de inhoud van wat je vertelt. 
Discussies moet je niet persoonlijk maken, dat werkt niet. Erg jammer dit, vond het een interessant onderwerp.
Als iemand er via PB over verder wil praten: leuk, voel je welkom!

.
Wees dan een echte vent en zeg het in hun gezicht met een uitleg erbij. Ik vind een lijst echt achterbaks omdat je ook niet weet wie het verzonnen heeft.