Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:jesito schreef:De mensen die hier steeds maar neer schrijven dat alles speculatie is, je kunt niet veel meer dan speculeren en hopen.
Waarom speculeren?
Sannnn schreef:Waarom gaan er veel hier al vanuit dat hij doodgaat? Er is toch nog niet veel bekend.. Alleen dat het waarschijnlijk een schedelbasisfractuur is en dat zijn toestand stabiel is. Maar nog niet buiten levensgevaar.. Ze houden hem dan waarschijnlijk kunstmatig in slaap en weten pas als hij wakker wordt hoe het gaat. Of zijn er al andere zaken bekend gemaakt? Dat hij hersendood zou zijn is een speculatie toch?
stef schreef:Billy schreef:Wat dan Stef, wil je graag een dagje vrij?
Uiteraard Billy, wat dacht jij dan??
Ontopic, ik vroeg me dit gewoon af aangezien hij geen normale prins is.
Blanket schreef:Sannnn schreef:Waarom gaan er veel hier al vanuit dat hij doodgaat? Er is toch nog niet veel bekend.. Alleen dat het waarschijnlijk een schedelbasisfractuur is en dat zijn toestand stabiel is. Maar nog niet buiten levensgevaar.. Ze houden hem dan waarschijnlijk kunstmatig in slaap en weten pas als hij wakker wordt hoe het gaat. Of zijn er al andere zaken bekend gemaakt? Dat hij hersendood zou zijn is een speculatie toch?
Oostenrijkse media meldde op basis van onbevestigde bronnen dat Friso hersendood is als gevolg van zuurstoftekort, maar die bewering wordt bestreden en lijkt in dit stadium veel te voorbarig.
Blanket schreef:Oostenrijkse media meldde op basis van onbevestigde bronnen dat Friso hersendood is als gevolg van zuurstoftekort, maar die bewering wordt bestreden en lijkt in dit stadium veel te voorbarig.
eenitraM schreef:Als mijn oom op het randje na dood is, ga ik niet rond het best staan met tig kinderen. Eigen kinderen whala, maar kinderen van je zus/broer. Mwaah. lijkt me niet echt normaal.