Wat met de PVV klaag site tegen Polen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 11:12

Ik heb een hele nare ervaring met 60+, blanke buren. Alle 60+ blanke buren zijn slecht. Ik open een meldnummer, want er zijn vast wel meer mensen met 60+ blanke buren die uit zijn op rottigheid... Voila, een probleem is geboren...

Even voor de duidelijkheid: is het wellicht ooit bij iemand hier opgekomen dat de groep georganiseerde misdaad, die inderdaad na het openen van de grenzen massaal zich op o.a Nederland is gaan richten (dat probleem is al veel langer bekend trouwens, op zich een logische stap, stelen is nou eenmaal veel lucratiever in een land waar wat te halen valt), NIET dezelfde groep is, als de Polen die in de landbouw, bouw, enz. werkzaam zijn?

Waarom zouden deze mensen hier rotwerk doen, als ze zich net zo goed rijk kunnen stelen? Dus 'Polen' zijn dan weer minstens in 2 groepen te verdelen, namelijk: criminelen en werkvolk.

Dan is het vast wel zo dat een deel van dat werkvolk hier en daar voor overlast zorgt maar dat lijkt mij niet echt te vergelijken met de ellende die georganiseerde misdaad veroorzaakt, tot mensenhandel aan toe...

De enige ervaring die ik overigens met een Pool heb, is dat er een met een maaimachine, voor de gemeente, door onze pas geplante struikjes langs de omheining vloog.
Ben naar buiten gegaan om uit te leggen dat dat ook niet geheel bedoeling was, vroeg ie: 'You speak Polish?' :') _O-

Ze lopen hier regelmatig in de supermarkt, idd veel blikjes duits bier en een worst, denk ik, kan je daarvan leven? maar last, neuh. En wat ze met hun hardverdiende geld doen, moeten ze ook zelf weten. :)

Anoniem

Re: Wat met de PVV klaag site tegen Polen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:45

Ik geloof best wel dat er mensen zijn die erg veel overlast van ze kunnen hebben..het is niet zomaar uit de lucht geplukt. Maar Nederland, de gemeenten, moeten hun verantwoordelijkheden nemen en zorgen dat het niet gebeurd. De omstandigheden verbieden waar ze in vertoeven. Controle op de lonen...Overlast aanpakken, dan is zo een meldpunt niet nodig. Het zijn mensen zoals ieder ander en iedereen wordt geacht zich aan sociale en wettelijke regels te houden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 13:00

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 13:20

Ik zie een open doel, een hele rij voetballen voor me, en Youp maar intikken...

Trouwens, enqueteuitslagen van een meldlijn van de PVV, neemt iemand die dan wel serieus? ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 13:34

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:10

foutje
Laatst bijgewerkt door ceasario op 18-02-12 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:12

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 21:51

In dit geval moet Wilders eerst afwachten wat zijn sponsors vinden dat hij mag zeggen over de zaak. ;) :+