Abiola schreef:upendo schreef:Daarnaast schrijf je professioneel nog altijd op deze manier.
Misschien kun je als bijbaantje gaan lesgeven.
Doe ik ook al, weliswaar op vrijwillige basis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abiola schreef:Oh sorry, misschien kun je je met emotionele problemen melden bij het uwv. Jij valt mij toch ook aan?
Szan schreef:@ Abiola: Dat is weer een aanname. Ik zei dat plannen wijzigden, niet dat ze allemaal uitliepen. Maar mensen wilden graag een tweede master gaan volgen, een tweede studie, een pre-master volgen, een half jaar in het buitenland studeren, etc... En dat kan niet altijd meer. Niet alles heeft met luie studenten en studie-uitloop te maken. De bezuinigingen gaan over veel meer dan dat.
upendo schreef:Abiola schreef:Volgens mij heb ik jou profiel niet geschreven, dat doe je toch echt zelf. Dat je me corrigeert op een typo kan ik wel hebben hoor
Ach, gelukkig weet ik zelf beter he.
Gelukkig, nu nog leren om verder te denken dan je eigen referentiekader
Abiola schreef:Szan schreef:@ Abiola: Dat is weer een aanname. Ik zei dat plannen wijzigden, niet dat ze allemaal uitliepen. Maar mensen wilden graag een tweede master gaan volgen, een tweede studie, een pre-master volgen, een half jaar in het buitenland studeren, etc... En dat kan niet altijd meer. Niet alles heeft met luie studenten en studie-uitloop te maken. De bezuinigingen gaan over veel meer dan dat.
En dt s ik ook wel, prima ook, maar moet ik dat betalen? Een beetje investeren in je eigen toekomst is toch niet zo vreemd? En het is nooit leuk als er potjes wegvallen, maar besef wel dat het hier wel erg makkelijk was om een aantal studies te doen.
upendo schreef:Hee, als je geen belasting wil betalen, verkas je toch naar Luxemburg?
Als je het overal mee oneens bent..... Je kiest er ook zelf voor he.
Je kan anderen de schuld geven, maar je werkt er net zo goed aan mee.