Huertecilla schreef:Electra63 schreef:Jawel hoor, daar hebben wij boxen voor ('s nachts)En met een berg hooi, vindt hij dat prima (dat heb ik hem gevraagd)
en dat vat het samen.
Jij beslist wat hij vindt op basis van wat jouw uitkomt.
Het verschil tussen de facties op dit topic (en vergelijkbare) is het verschil in prioriteit van de 21ste eeuwse bio-ethiek over dierenwelzijn.
Zoals ik op mijn site schrijf; het verschil over hoe groot het compromis met paardenwelzijn in het mensenbelang mag zijn.
´HC en aanhangers´ op dit topic kiezen voor invulling volgens de wetenschappelijke informatie over de randvoorwaardes voor paardwelzijn.
De andere factie op dit topic die het merendeel van de ruiterij vertegenwoordigt wil helemaal niet weten wat het paard nodig heeft want daarmee voorkomt men dat de mate van verschil geconstateerd kan worden.
Ja natuurlijk beslis ik, ik beslis ook voor mijn kinderen.

Ik heb ook maneges/pensionstallen zeer dichtbij huis, maar daar is geen mogelijkheid tot weidegang. Dus ik heb voor hem de beste optie gekozen, 50 km verder.
Dus ik ga ook verder geen verantwoording afleggen aan een paar bokkers op internet.