Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ohja, ik vroeg me af wat hier 'eng' aan is..?
Heino schreef:_San87_ schreef:Misschien moet je je eens verdiepen in de standpunten van de partij en dan vervolgens bedenken of je het nog steeds zo'n enge partij vindt.
Waarom ga je er vanuit dat ze de standpunten niet kent?
Ik heb bij de tweede kamer verkiezingen alle partijprogramma's gelezen van elke partij en nu een groot deel en toch deel ik haar mening.
M3lisss schreef:Maar waarom maakt het de PVV zo'n vreselijke partij in jouw ogen? Er is toch bij iedere partij wel iets waar je het niet mee eens bent?
Yvank_ schreef:Fiffill schreef:Nou daar staan anders toch echt wel een paar punten bij die ik niks vind, bijv die "three strikes you’re out".
Daar ben ik het dus wel volledig mee eens, als je 3 keer een zwaar misdrijf pleegt dan mag je wat mij betreft levenslang opgesloten worden.
Krips schreef:Ja, maar ik snap niet wat je daar mee wil zeggen.Sorry.
Omdat zowel op de site van de volkskrant en het parool de PVV als nr 1 uit de bus kwam.....?
_San87_ schreef:Misschien moet je je eens verdiepen in de standpunten van de partij en dan vervolgens bedenken of je het nog steeds zo'n enge partij vindt.
Fiffill schreef:M3lisss schreef:Maar waarom maakt het de PVV zo'n vreselijke partij in jouw ogen? Er is toch bij iedere partij wel iets waar je het niet mee eens bent?
Heb je dit tegen mij? Ik geloof namelijk niet dat ik de PVV een "vreselijke" partij heb genoemd. Ik zal er nooit op stemmen, dat klopt, want ik ben het met teveel dingen niet eens.
LizMD schreef:_San87_ schreef:Misschien moet je je eens verdiepen in de standpunten van de partij en dan vervolgens bedenken of je het nog steeds zo'n enge partij vindt.
Geloof me, dat heb ik gedaan. Ik ben niet achterlijk hoor. Ik merk alleen dat in mijn omgeving de verkeerde standpunten eruit gefilterd worden. Het kaartje met NL met de prognose van niet-westerse allochtonen in NL toont precies de reden waarom hier in mijn omgeving op de PVV gestemd wordt. En ja, dat vind ik eng, en dat kan je dan opvatten in de zin van het woord dat ik er bang voor ben, of in het feit dat het gewoon zwaar bekrompen is.
Overigens nog een toevoeging: dit is geen aanval op jou, geen aanval op iedere andere PVV-stemmer (hier op bokt of waar dan ook), maar dit is wél wat ik hier zie gebeuren.
Yvank_ schreef:Fiffill schreef:Nou daar staan anders toch echt wel een paar punten bij die ik niks vind, bijv die "three strikes you’re out".
Daar ben ik het dus wel volledig mee eens, als je 3 keer een zwaar misdrijf pleegt dan mag je wat mij betreft levenslang opgesloten worden.
Veulen84 schreef:Weetje over 4 jaar ziet iedereen dat pvv een wassenneus is en dan droppen ze net als de lpf zo van de kaart.
Douraque schreef:Veulen84 schreef:Weetje over 4 jaar ziet iedereen dat pvv een wassenneus is en dan droppen ze net als de lpf zo van de kaart.
Dat denk ik dus niet, bij de LPF was het zo dat Pim zelf overleed. Als dit niet was gebeurd, was Pim zeker MP geworden. Ik denk dat de komende jaren (maanden?) de PVV zeer groot gaat worden