Heino schreef:jaantsje schreef:Hoor je mij zeggen dat ieder moslim hier achterstaat?
Nee maar volgens jou wordt dat meestal wel goedgekeurd door hen ja
Het is verstandig dit soort uitspraken met bronnen te ondersteunen want dit soort speculeren komt een discussie niet ten goede en verpest de (toch al zo gevoelige) sfeer
Ik denk dat jij dat zoiezo niet kan vinden aangezien die mensen het meestal niet op internet schrijven dat ze blij zijn met een aanslag of iets
Meeste mensen die er blij mee zijn die bevinden zich in een underground scene of zijn lid van de taliban en we weten allemaal dat de taliban veel leden heeft daar zijn geen bronnen voor nodig. Maargoed als mensen daar hun ogen voor willen dicht houden dan vind ik dat helemaal best .
tja, er zijn ook groeperingen die van Nederland een vegetarisch land willen maken. Met tentakels tot in het hoogste regeringsorgaan. Toch heb ik zo de indruk dat die de macht niet zo maar overnemen. Ook mensen die van Nederland een islamitische staat willen maken zie ik dat niet doen..
Ik vind het wel prettig als zulke boude beweringen worden gestaafd door gegevens.
dat kan gewoonweg niet. Je kan iemand een geloof niet opdringen
Ik ken meerdere moslims en nooit, maar ook echt NOOIT hebben ze mij geprobeerd over te stappen om moslim te worden