Nicolletje schreef:Ik reageer alleen maar op dat mensen toch iets minder achter GL zouden staan als Femke of iemand van GL in een Hummer ofzo reed.
En omdat ze zelf ook inzag hoe hypocriet dat was rijdt ze er niet meer in

Niet te vergelijken met mensen die buurtgenoten terroriseren en dan nog hét voorbeeld mogen zijn wat betreft woongenot
En dát bedoel ik met "het gaat me er om hoe ze er mee om gaan, met die schandalen"
Enne:
Heino schreef:Hermelientje schreef:Weet je wat grappig is als een land een willekeurige groep jonge mannen (bijvoorbeeld 25%) uit de groep kansarmen opsluit - zonder dat ze daders zijn - vanaf hun 18e tot hun 30ste dan zou de misdaadcijfers een daling laten zien, als je 100% van deze groep opsluit zou je zelfs een spectaculaire daling zien. Dus als het enige doel is om de misdaadcijfers omlaag te krijgen dan moet je gewoon alle jonge mannen opsluiten.
Maar dat is het nu juist net, een lage sociaal economische status (dus veel werkloosheid, lage opleiding, slechte woonomstandigheden, armoede en weinig kansen) is dé gemeenschappelijke deler bij vrijwel alle criminelen. En door mensen enkel op te sluiten/hogere straffen te geven vererger je die lage SES alleen maar.. Waarom ziet men dat bij de PVV en VVD nu niet? Misschien kan iemand die op een van deze partijen stemt me daar wat over uitleggen??
Jij lijkt het gedachtegoed van de PVV nogal goed te begrijpen Nicolletje, misschien kan jij me hier je mening over geven?