Ik heb een trace code gekregen maar hij pakt hem niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
(verkoper kan hem verkeerd over hebben getypt natuurlijk...)
Edit:
Never mind, er stond nog een spatie achter, en dan pakt hij hem natuurlijk niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Jodie_ schreef:Groot gelijk dat ze gaan staken, inderdaad wel een beetje een lastige tijd met het oog op alle kerstpost etcetera. Vooral voor de mensen die vervolgens de achterstand mogen wegwerken, lijkt me geen pretje!
Baal er stiekem wel van dat ik al 2,5 week op 2 pakketjes wacht, maargoed ik hoop maar dat ze binnenkort een keertje langskomen!
Zijn het echt pakketten of is het brievenbus post? Als het pakketdienst is heeft het niets te maken met de stakingen want die staken namelijk niet.
Vannacht komt alle kerstpost vrij.... Morgenochtend is mijn dienst al vervroegd van 10.00 naar 07.30....
Focussed schreef:heidiLOVER schreef:Nou ik baal er wel van dat er weer een staking aankomt, mijn OV is defect en ik moet nu dus al die weken zelf geld betalen, via internet moet ik een aanvraagformulier aanvragen die ik daarna pas weer kan opsturen en ja.. het schiet eerlijk gezegd totaal niet op, baal er wel een beetje van nu moet ik zon 100 euro in de week betalen in plaats van niets
Dat geld krijg je heus wel terug hoor
superwoman schreef:juudje86 schreef:Ze kunnen beter staken door te zeggen: we bezorgen post die niet gefrankeerd is! laat ze dat oproepen!
Dan hebben ze het bedrijf TNT te pakken en niet de klanten....
idd
MiniMaxi schreef:Die optie is ook in overweging genomen maar dat is volgens de wet verboden om het via die weg te doen heb ik ergens gelezen (weet zo snel niet meer waar). Ook ik vind dat dat een betere manier is hoor. Zo trek je juist meer klanten, krijg je meer post dus minder ontslagenen nodig.
MiniMaxi schreef:wat begint iedereen toch laat allemaal als ik het zo hoor... Ben ik dan een van de weinige die al om 6.30 uur begint 's ochtends?
Anneert schreef:Nu mag t staken van mij wel stoppen, heb gister van 7:00 tot 17:00 gewerkt. Dat doe ik dus niet nog eens.