Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lesilla schreef:Verder vroeg iemand hoeveel burka's zien jullie in nederland?
Ben geen nederlandse maar een belgische, maar ik kan er men gemak elke dag één spotten. En niet dezelfde denk ik
Teddy321 schreef:Op dit moment ben jij de enige die persoonlijk wordt Christel. Zou je dat achterwege willen laten en aub weer ontopic gaan?!
Electra63 schreef:Ja, mijn zwager werkt in Irak, komt ze ook dagelijks tegen
Electra63 schreef:Maar ik heb dit al eens een keer geschreven, dus ik ga dit topic verlaten.
christel1857 schreef:Ik heb ook wekenlang niet gereageerd, maar ik zie er de meerwaarde niet van in om dat vantevoren te melden hahaGezelligheid is voor thuis op de bank, discussies zijn er om ideeën met elkaar uit te wisselen.
Electra63 schreef:Ik vind dat er in deze topics meer sprake is van haat zaaien en opruiende teksten dan van ideeën uitwisselen.
Citaat:Het lijkt net alsof nu opeens een waterval aan informatie vrij komt die tot op heden ontkend, of als "oké" beschouwd werd omdat nederland toch een tolerant land is.
Citaat:Hoe dan ook, wat ook in de toekomst gebeuren zal, dit is een gevolg van Wilders zijn moed om de dingen te gaan benoemen zoals ze zijn.
christel1857 schreef:Electra63 schreef:Ja, mijn zwager werkt in Irak, komt ze ook dagelijks tegen
Reageer je nu op mij?![]()
![]()
Ik zeg toch dat het niet representatief is voor Nederland, maar dat een Nederlands bedrijf wel rekening met burka's moet houden ivm het internationale publiek. En dat deze kleine groep behoorlijk wat organisatorische problemen met zich meebrengt. En dan moet je dat in de meest brede zin mogelijk opvatten