Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:12

Vlekje123 schreef:
De gevangenis in Nederland is een lachertje.
Voor de geiten-wollen sokken onder ons, JA ik ben er geweest en JA ik ken mensen die "gezeten" hebben en JA ik ben daarom van mening dat ik mag vinden dat het een lachertje is.

Ze hebben alles wat hun hartje begeerd, het enige is dat ze niet weg kunnen wanneer ze willen.

Het is gewoon schandalig.

Ik zie joran nog lekker een handeltje opstarten in de gevangenis als hij in nederland om een rare reden terecht zou komen...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:13

Het is in en in triest. Zoveel verdriet.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:14

We hadden het net over het iq en de gedachtengang van een moordenaar. Even een bijpassend raadsel

Een vrouw is op de crematie van haar moeder, en ziet daar een onbekende man, een week later vermoord ze haar zus... waarom?
Eerst zelf nadenken, en dan de spoiler lezen ;)
Spoiler:
De vrouw is verliefd geworden op de man en wil hem nogmaals zien. Ze trekt de conclusie dat de kans dat de onbekende man haar zus dan kent groot moet zijn en de man bij de crematie van haar zus dan ook zal komen. Ze hoopt dan de man te kunnen aanspreken

Kwam je gelijk op het goede antwoord? Dan zou ik me zorgen maken. De gemiddelde persoon komt hier niet zo snel op. De vraag is echter ook regelmatig losgelaten op mensen die iemand vermoord hebben, en deze kwamen vaak in een keer met het goede antwoord.
Laatst bijgewerkt door odetteke op 04-06-10 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:14

Vlekje123 schreef:
Voor de geiten-wollen sokken onder ons, JA ik ben er geweest en JA ik ken mensen die "gezeten" hebben en JA ik ben daarom van mening dat ik mag vinden dat het een lachertje is.

Ze hebben alles wat hun hartje begeerd, het enige is dat ze niet weg kunnen wanneer ze willen.

Eens! Hier in Nederland is het echt een lachertje.. En luxe! Kijk maar eens naar de docu over Koos H. Die heeft eigen kamer, tv, dvd speler etc..

Ik kan je vertellen dat je in bv Amerika al blij mag zijn als je een halve wc rol per week hebt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:15

Daarom moet dat figuur gewoon lekker in Peru blijven. Lekker met nog 50 anderen in een hokje van 5 vierkante meter. Geef hem maar wat om na te denken.
Ik hoop dat Joran een lang en ongelukkig leven zal leiden daar.

Wat ik zo triest vind is dat door die geiten-wollen-sokken instelling er nu nog een meisje onnodig slachtoffer is geworden van deze zieke geest!!!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:16

Tallie1979 schreef:
Vlekje123 schreef:

Eens! Hier in Nederland is het echt een lachertje.. En luxe! Kijk maar eens naar de docu over Koos H. Die heeft eigen kamer, tv, dvd speler etc..

Ik kan je vertellen dat je in bv Amerika al blij mag zijn als je een halve wc rol per week hebt..

Toch blijkt dit strengere beleid in Amerika er niet voor te zorgen dat mensen minder crimineel gedrag vertonen en minder vaak in de gevangenis zitten :o

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:18

Dat ligt meer aan de maatschappij dan het beleid, je kan perfect beleid hebben maar als de oorzaak niet mee gaat. Telt voor belgie en nederland ook..
Maar goed off topic

Ben benieuwd of er ooit uitkomt wat er echt is gebeurd

In ieder geval als ik national geo moet geloven is peru geen lachertje. Of hij moest goed met de bendes en gevangenis bewakers overeen komen. meneer heeft natuurlijk wel geld genoeg
Laatst bijgewerkt door lesilla op 04-06-10 09:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:19

odetteke schreef:
We hadden het net over het iq en de gedachtengang van een moordenaar. Even een bijpassend raadsel

Een vrouw is op de crematie van haar moeder, en ziet daar een onbekende man, een week later vermoord ze haar zus... waarom?
Spoiler:
De vrouw is verliefd geworden op de man en wil hem nogmaals zien. Ze trekt de conclusie dat de kans dat de onbekende man haar zus dan kent groot moet zijn en de man bij de crematie van haar zus dan ook zal komen. Ze hoopt dan de man te kunnen aanspreken

Kwam je gelijk op het goede antwoord? Dan zou ik me zorgen maken. De gemiddelde persoon komt hier niet zo snel op. De vraag is echter ook regelmatig losgelaten op mensen die iemand vermoord hebben, en deze kwamen vaak in een keer met het goede antwoord.

Die hebben ze mij eerder gevraagd, maar dan wel ''een aantrekkelijke onbekende man''. Ik wist meteen het antwoord..
Maar over het algemeen sta ik al te janken als ik per ongeluk op een slak ga staan. Dus zoveel zorgen maak ik me niet :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:29

odetteke schreef:
Toch blijkt dit strengere beleid in Amerika er niet voor te zorgen dat mensen minder crimineel gedrag vertonen en minder vaak in de gevangenis zitten :o

Klopt! Dat ligt allereerst aan de staat waar men opgesloten word, omdat iedere staat nml zijn eigen wetten heeft.. :+ In California word je overal voor opgesloten, zelfs voor het betasten van de borsten van je eigen vrouw waar je al 20 jaar mee getrouwd bent.. Net te vergeten dat je dan ook direct sex offender bent voor de rest van je leven..

Overcapaciteit van 300% in de meeste gevangenissen.. Vandaar dat er daar nu een Three Judge Panel bezig is om verplichte vrijlating van 44.000 gevangenen te beoordelen.

Tallie1979

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:32

Zo.. hoor net op de radio dat Joran 25 jaar cel kan krijgen in Peru..

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:34

mooooi, zijn we daar ook weer vanaf!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:35

Hoe ondervragen ze in peru? Weet iemand dat?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:35

Zo, vanaf gisterenmidden niet meer op bokt geweest, dus ook niet meer in dit topic. Kom waarschijnlijk wel met een oude opmerking en heb een hoop gemist, maar wat ben ik blij dat ze die vent gepakt hebben!
Ik hoop inderdaad ook dat hij zijn straf dáár uit mag zitten!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:37

lesilla schreef:

Duimschroeven? Pak slaag? Ik heb geen idee.. Maarja, ik ben dan ook nog nooit in Peru geweest, laat staan verdacht van moord in dat land :')

DDW1190

lesilla schreef:

in het peruaans :o

blauw00gje

Hahaha, mijn reactie was ook zoiets richting die van jullie :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:38

DDW1190 schreef:
lesilla schreef:

in het peruaans :o

grapjas _O- :')

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:52

Is er niemand die net als ik denk, wat is dat voor smerig hotel, dat ze pas na 3 dagen een kamer komen schoonmaken?? :o

Ik weet in elk geval dat ze in Zuid-Amerika echt geen testen gaan doen wat voor stoornissen een verdachte heeft. Ook doen ze in de gevangenissen helemaal niets aan reintegratieprogramma's oid. Recidive is daar enorm, veel gevangenen worden bovendien binnen ingelijfd in de grotere mara's, dat zijn een soort mafiabendes. Als je uit de gevangenis komt, moet je op straat dus aan de gang voor jouw mara.
Verder kun je in die landen alles met geld bereiken, kijk maar naar de papa van dit meisje, stinkend rijke autocoureur, loopt de overheid net iets harder voor. Deze zaak zal veel aandacht krijgen en dus zal de Peruaanse overheid er alles aan doen om het redelijk snel en goed te laten verlopen. Wat ik daar het ergste aan vind, is dat alle Peruanen die familieleden verliezen aan bende- en drugsgeweld nooit gerechtigheid krijgen voor hun vermoorde familieleden en als een rijkeluisdochter aan haar eind komt, wordt er tot in Chili gezocht. Kromme wereld niet?

En daarom mogen we blij zijn dat we hier een menswaardige gevangenis hebben, een goed en redelijk snel werkend rechtssysteem en de middeleeuwen ontgroeid zijn.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:59

Joran heeft toch ookal vrouwenhandel in Tailand op zijn naam staan?

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:07

[/quote]

Wil jij zijn acties geniaal noemen dan? ;(
Ik vind de hele discussie of hij gek is of niet te ver gaan. We hebben het hier over een idioot die meerdere moorden op zijn geweten heeft, en god mag weten wat hij nog meer op zijn kerfstok heeft. Zo iemand is gestoord en ziek![/quote]
Tuurlijk zijn de acties van de dader (of het nu joran is of een ander) niet geniaal. Maar feit is wel dat heel veel enorm slimme mensen iets minder normaal zijn dan de gemiddelde mens. Een echte seriemoordenaar die uit handen van de politie weet te blijven is in de meeste gevallen erg slim, anders was hij wel snel opgepakt.[/quote]

Of het echt geniaal is, weet ik niet, maar met Holloway is het iedergeval de perfecte moord. Eigenlijk weten ze zeker dat hij het heeft gedaan, maar er is niet genoeg bewijs om hem te pakken. Hierdoor zocht hij zelf de media ook op, om maar aandacht te krijgen. Nu verkloot hij toch het één en ander, als hij deze moord echt gepleegd heeft. Maar ja, je weet ook wat ze zeggen als een hond eenmaal bloed heeft geproefd.

Over hoog IQ van moordenaars etc. Sommige inderdaad wel, maar meestal zit er een verhaal achter zo iemand waarom ze gaan moorden. Er is maar bij één serie moordenaar bekend dat deze echt een kronkel had zonder dat er een verlende achter hem zat, zal ik maar zeggen.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:09

Debbie schreef:
odetteke schreef:

Spoiler:

Die hebben ze mij eerder gevraagd, maar dan wel ''een aantrekkelijke onbekende man''. Ik wist meteen het antwoord..
Maar over het algemeen sta ik al te janken als ik per ongeluk op een slak ga staan. Dus zoveel zorgen maak ik me niet :P

Ik had hem nog niet eerder gehoord, maar had hem ongeveer goed, maar zie mezelf toch echt niet iemand vermoorden hoor :P

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:30

Doodstraf voor dat beest, hij is het niet waard!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:31

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:36

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:38

Ik denk dat Joran hoopt zich ook hieruit te kunnen liegen..

Let op, waarschijnlijk komt hij met het verhaal dat hij zijn kamer uit heeft geleend aan een ander en dat die het gedaan heeft! :+