Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Je als mens interesseren en meeleven in iemands toestand is heel wat anders dan voor je werk zoiets groots openbaar maken op een riooljournalistieke manier, om kranten te verkopen.
Er is een andere journalist vrij snel bij Ruben gevraagd, om als tolk te fungeren. Deze meneer heeft dat vandaag pas bekend gemaakt (en puur en alleen vanwege het gedoe rondom de Telegraaf). Zo (bescheiden) kan het dus ook. Hij had er ook een scoop uit kunnen halen maar deze journalist heeft wel fatsoen getoond. Berichtgeving over Ruben kun (en hoef) je niet verbieden, maar de manier waarop zegt een hoop over de kwaliteit en het respect van een krant. Typisch Telegraaf weer. Een schande voor de journalistiek.
Aideen schreef:Echt zo hypocriet van deze dame, een aantal jaar geleden stond er een zielig verhaal over haar omdat de AIVD een inval in haar huis had gedaan..Citaatje: 'Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt Telegraaf-journaliste Jolande van der Graaf ervan dat zij een actieve rol heeft gespeeld bij het verkrijgen van staatsgeheime informatie van een medewerker van de veiligheidsdienst AIVD. Daarom is ze waarschijnlijk afgeluisterd door de dienst.`
Telegraaf stond destijds op zijn achterste poten wegens gebrek aan privacy en bescherming van bronnen. Stelletje huilies/jankies.
Gentlegiant schreef:De telegraaf heeft met het dbf ziekenhuis gebelt de arts heeft de telefoon zelf aan het jongetje gegeven
De oom en tante hebben hem vanmorgen vertelt wat er gebeurt was en dat zijn ouders en broer zijn overleden
Vanmorgen gelezen in de Telegraaf
Aideen schreef:Gentlegiant schreef:De telegraaf heeft met het dbf ziekenhuis gebelt de arts heeft de telefoon zelf aan het jongetje gegeven
De oom en tante hebben hem vanmorgen vertelt wat er gebeurt was en dat zijn ouders en broer zijn overleden
Vanmorgen gelezen in de Telegraaf
Abbo nog niet opgezegd???????????????????????
slimmerik schreef:Gistermorgen hoorde ik er Giel Beelen enorm over tekeer gaan op de radio. Krijgt ie een sms-je van een van de nabestaanden.... direct bellen.... krijgt een lacherige puber aan de telefoon die als aandenken van zijn omgekomen oom en tante een of ander zeikerig nummer wil horen....... Dat noem ik ook slechte journalistiek.... maar ja Giel màg het.......... die is populair![]()
Karin schreef:Er is wel meer waar ik van gruwel en ik bepaal nog altijd zelf of ik ergens al dan niet een kijkje neem.
Ik vorm mijn mening graag op basis van eigen waarneming en niet op verhalen van anderen.
verootjoo schreef:Jakkes... het komt echt dichtbij zo. Ik zou morgenavond mijn diploma uitreiking hebben, maar een medewerker is omgekomen bij de vliegrampIk zat op een kleine school, heel persoonlijk, dus kende haar best goed
Arwennn schreef:verootjoo schreef:Jakkes... het komt echt dichtbij zo. Ik zou morgenavond mijn diploma uitreiking hebben, maar een medewerker is omgekomen bij de vliegrampIk zat op een kleine school, heel persoonlijk, dus kende haar best goed
zit je in nieuwegein op school? school voor fysio?
want ik zit daar en daar zat dus een medewerker van in dat vliegtuig..
vreselijk nieuws, hoorde al dat diplma uitreiking niet door gaat vind ik echt goed van school!
verder ben ik het met de rest eens over de telegraaf.. wat een kl*te krant allemachtig.. :S
verootjoo schreef:ja die... Mijn diploma uitreiking dus... Echt erg hoor, ik schrok me een ongeluk toen ik die brief las. Kende haar best goed, altijd erg gelachen op de wintersport.
En ze woonden in Ijsselstein, en daar werk ik, dus hoor momenteel niks anders
slimmerik schreef:Karin schreef:Er is wel meer waar ik van gruwel en ik bepaal nog altijd zelf of ik ergens al dan niet een kijkje neem.
Ik vorm mijn mening graag op basis van eigen waarneming en niet op verhalen van anderen.
Daar gruwel ik dan weer van.... Wèl smullen en tegen een ander roepen dat je ervan kotst. Maar ieders het zijne.
Las trouwens een een bekende krant online dat de PvdD het niet nodig vindt hun campagne op te schorten. Tja als je alleen respect hebt voor de dieren hè