Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S__L schreef:MamboBeach schreef:Jammer dat ze niet in de uitzending wilden komen en niets meer van zich hebben laten horen, ook van de uitgeverij.
Als het boek verkocht moet worden staan ze bij iedereen klaar en schrijft moeder ook nog eens lekker een boek en nu willen ze niets...
Dat is ook wel een beetje verdacht. Als je niks te verbergen hebt kom je toch gewoon?
SAKKIA schreef:Ja veel mensen worden niet gevonden, maar de wereld is heel groot en waar begin je met zoeken? Eerst altijd in de directe omgeving en daarna???
Dat ze niet gevonden worden oke, daar kan ik inkomen, maar dat ze niet gemist worden, nee dat begrijp ik niet. Niet als het op deze schaal is
Monica_1987 schreef:Bermudaa schreef:Wat een sukkeltje die zogenaamde 'loverboy' nee, dit is geen echte loverboy.
Hoe zien ze er dan wel uit. Vele vinden hem er niet als een loverboy uitzien maar neem aan dat een loverboy er niet moet uitzien als een loverboy anders trapt er niemand in toch?
Vreemde zin.
_Hedwig_ schreef:Maar als dat allemaal verdacht is he, waarom is het dan niet verdacht dat Manou nu pas zelf wil praten?
SAKKIA schreef:Ja ik ken dat verhaal, ik ken de man zelfs![]()
Maar ik doelde op wat Ayasha schreef
Drie lijken uit een gracht en 1 er van niet eens bekent
Janine1990 schreef:Nee, 1 op meer hoor.. Er worden meer mensen gedood etc.
Vele worden wel vermist gemeld en vele worden ook gevonden.
Je kent het verhaal uit mijn dorp waarschijnlijk wel, een man die zelfmoord had gepleegd en na een half jaar werd gevonden...
Bermudaa schreef:Kom op zeg, open je ogen ofzo?
Deze jongen wordt beschuldigt van verdwijnen van homofielen, verkopen van meisjes naar t buitenland, groepsverkrachtingen, baas van een drugscircuit etc.. en dan zo rustig reageren en graag een open gesprek willen hebben met maria OP tv?
Dus inderdaad, ik vind hem totaal niet als een loverboy overkomen.
_Hedwig_ schreef:Maar als dat allemaal verdacht is he, waarom is het dan niet verdacht dat Manou nu pas zelf wil praten?
Deze jongen wordt beschuldigt van verdwijnen van homofielen, verkopen van meisjes naar t buitenland, groepsverkrachtingen, baas van een drugscircuit etc.. en dan zo rustig reageren en graag een open gesprek willen hebben met maria OP tv?
Sukana schreef:Vraag me af welke werkgever Maria nog wilt aannemen na zo'n uitzending over je geloofwaardigheid.
DianneF schreef:_Hedwig_ schreef:Maar als dat allemaal verdacht is he, waarom is het dan niet verdacht dat Manou nu pas zelf wil praten?
klopt, hier ben ik het mee eens. en waarom zou manou geen aanklacht hebben ingediend tegen haar als ze dit gelogen heeft? ik bedoel, hij wordt nogal van 'heftige' dingen beschuldigd...
_Hedwig_ schreef:Bermudaa schreef:Kom op zeg, open je ogen ofzo?
Dit was dan niet tegen mij, maar ik had mijn ogen open en ben ook wel benieuwd hoe een loverboy eruit moet zien.
Of als jij ergens loopt dan pik je ze er op uiterlijk zo uit? die is loverboy, die drugsdealer en die daar is een schatje, die ziet er zo knuffelbeer achtig uit...
Monica_1987 schreef:_Hedwig_ schreef:Maar als dat allemaal verdacht is he, waarom is het dan niet verdacht dat Manou nu pas zelf wil praten?
Omdat hij de "dader" zou zijn. Denk dat toen der tijd weinig mensen hem zouden geloven want het "slachtoffer" krijgt gewoon meer medelijden. Dus opzich vind ik het niet vreemd dat hij nu bij twijfel wel wil praten in de hoop dat ze hem nu wel zullen geloven.
Daarbij zal hij echt geen heilig boontje zijn en vast wel dingen gedaan hebben die niet kunnen. Maar een moordernaar end vind ik wel een zware beschuldiging.
Bermudaa schreef:_Hedwig_ schreef:Dit was dan niet tegen mij, maar ik had mijn ogen open en ben ook wel benieuwd hoe een loverboy eruit moet zien.
Of als jij ergens loopt dan pik je ze er op uiterlijk zo uit? die is loverboy, die drugsdealer en die daar is een schatje, die ziet er zo knuffelbeer achtig uit...
Kom op, mag ik? IK vind hem er niet als een loverboy uitzien, in mijn privesfeer heb ik wel echte loverboys meegemaakt en die zijn totaal anders. Misschien is het wel een loverboy, dat kan ook. maar IK vind hem zo niet overkomen? ja mag het?
Menino schreef:wat ik overigens een beetje raar vond was de veronderstelling dat je een 6 uurtjes geen duizenden euro's kon verdienen..
ik heb ook 6 uur op een dag les maar ben va 6.15 tot half 5 iedere dag op de been, en soms zelfs tot kwart over 5/half 6 ... In die tijd kun je wel van zwolle naar rotterdam etc.
Zulke dingen verpesten dan weer voor mij de geloofwaardigheid van zo'n docu...
Menino schreef:wat ik overigens een beetje raar vond was de veronderstelling dat je een 6 uurtjes geen duizenden euro's kon verdienen..
ik heb ook 6 uur op een dag les maar ben va 6.15 tot half 5 iedere dag op de been, en soms zelfs tot kwart over 5/half 6 ... In die tijd kun je wel van zwolle naar rotterdam etc.