Echte mannen eten wél kaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Inwonderland

Re: Echte mannen eten wél kaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:09

Maar als dat allemaal verdacht is he, waarom is het dan niet verdacht dat Manou nu pas zelf wil praten?

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:10

S__L schreef:
MamboBeach schreef:
Jammer dat ze niet in de uitzending wilden komen en niets meer van zich hebben laten horen, ook van de uitgeverij.

Als het boek verkocht moet worden staan ze bij iedereen klaar en schrijft moeder ook nog eens lekker een boek en nu willen ze niets...

Dat is ook wel een beetje verdacht. Als je niks te verbergen hebt kom je toch gewoon?

Dat niet alleen. Als jij al die vreselijke dingen hebt meegemaakt en vervolgens beweert iemand dat dat niet waar is, wil je jezelf toch verdedigen?
Of zie ik dat verkeerd?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:10

SAKKIA schreef:
Ja veel mensen worden niet gevonden, maar de wereld is heel groot en waar begin je met zoeken? Eerst altijd in de directe omgeving en daarna???

Dat ze niet gevonden worden oke, daar kan ik inkomen, maar dat ze niet gemist worden, nee dat begrijp ik niet. Niet als het op deze schaal is :n

Dat ze niet in het nieuws komen betekent niet dat ze niet gemist worden he..

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:11

Bermudaa schreef:
Wat een sukkeltje die zogenaamde 'loverboy' nee, dit is geen echte loverboy.

Hoe zien ze er dan wel uit. Vele vinden hem er niet als een loverboy uitzien maar neem aan dat een loverboy er niet moet uitzien als een loverboy anders trapt er niemand in toch?
Vreemde zin.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:11

Dat ook.. Als het echt waar is wil je alle roddels toch de wereld uit helpen..

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:13

Monica_1987 schreef:
Bermudaa schreef:
Wat een sukkeltje die zogenaamde 'loverboy' nee, dit is geen echte loverboy.

Hoe zien ze er dan wel uit. Vele vinden hem er niet als een loverboy uitzien maar neem aan dat een loverboy er niet moet uitzien als een loverboy anders trapt er niemand in toch?
Vreemde zin.

Kom op zeg, open je ogen ofzo?

Deze jongen wordt beschuldigt van verdwijnen van homofielen, verkopen van meisjes naar t buitenland, groepsverkrachtingen, baas van een drugscircuit etc.. en dan zo rustig reageren en graag een open gesprek willen hebben met maria OP tv?

Dus inderdaad, ik vind hem totaal niet als een loverboy overkomen.

Naamloos1

_Hedwig_ schreef:
Maar als dat allemaal verdacht is he, waarom is het dan niet verdacht dat Manou nu pas zelf wil praten?

klopt, hier ben ik het mee eens. en waarom zou manou geen aanklacht hebben ingediend tegen haar als ze dit gelogen heeft? ik bedoel, hij wordt nogal van 'heftige' dingen beschuldigd...

SAKKIA

dit is een reactie

SAKKIA schreef:
Ja ik ken dat verhaal, ik ken de man zelfs ;)

Maar ik doelde op wat Ayasha schreef
Drie lijken uit een gracht en 1 er van niet eens bekent ;)

Op deze post

Janine1990 schreef:
Nee, 1 op meer hoor.. Er worden meer mensen gedood etc.
Vele worden wel vermist gemeld en vele worden ook gevonden.
Je kent het verhaal uit mijn dorp waarschijnlijk wel, een man die zelfmoord had gepleegd en na een half jaar werd gevonden...

Maar het gaat hier zo snel. Dat het een beetje onduidelijk is geworden.
Kreeg er een PB over en het is dus niet zo dat ik het hier over Manou heb, die ken ik niet :n :+

Ayasha
Blogger

Bermudaa schreef:

Deze jongen wordt beschuldigt van verdwijnen van homofielen, verkopen van meisjes naar t buitenland, groepsverkrachtingen, baas van een drugscircuit etc.. en dan zo rustig reageren en graag een open gesprek willen hebben met maria OP tv?

Net wel, als hij zich zou gaan verstoppen zou ie pas verdacht worden.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:14

_Hedwig_ schreef:

Omdat hij de "dader" zou zijn. Denk dat toen der tijd weinig mensen hem zouden geloven want het "slachtoffer" krijgt gewoon meer medelijden. Dus opzich vind ik het niet vreemd dat hij nu bij twijfel wel wil praten in de hoop dat ze hem nu wel zullen geloven.

Daarbij zal hij echt geen heilig boontje zijn en vast wel dingen gedaan hebben die niet kunnen. Maar een moordernaar end vind ik wel een zware beschuldiging.

SAKKIA

Re: Echte mannen eten wél kaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:15

Nou jullie babbelen er nog maar een pooske over, maar voor mij is het echt bedtijd.
Lees morgen wel weer even bij :j

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:16

Bermudaa schreef:

Dit was dan niet tegen mij, maar ik had mijn ogen open en ben ook wel benieuwd hoe een loverboy eruit moet zien.
Of als jij ergens loopt dan pik je ze er op uiterlijk zo uit? die is loverboy, die drugsdealer en die daar is een schatje, die ziet er zo knuffelbeer achtig uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:16

Sukana schreef:
Vraag me af welke werkgever Maria nog wilt aannemen na zo'n uitzending over je geloofwaardigheid.

ik denk dat die al lang binnen is,
vond het weer eens heel suggestief zoals altijd bij Peter R. de Vries,
denk dat die eerste psycholoog wel een goed punt had, die verkrachtigingen zijn heel scriptmatig beschreven,
Het verhaal klopt mss voor geen meter, maar ik blijf het een beetje vreemd vinden als je zo'n verhaal op de letter gelooft als je het leest... Het blijft een perceptie van de werkelijkheid, en die is mss anders dan die van Peter R. de Vries... En mss herinnert ze zich de grove lijnen niet helemaal.. Nouja, boeiend .....

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:17

DianneF schreef:
_Hedwig_ schreef:

klopt, hier ben ik het mee eens. en waarom zou manou geen aanklacht hebben ingediend tegen haar als ze dit gelogen heeft? ik bedoel, hij wordt nogal van 'heftige' dingen beschuldigd...

Dat is ook wel weer waar...

Bermudaa

_Hedwig_ schreef:
Bermudaa schreef:

Dit was dan niet tegen mij, maar ik had mijn ogen open en ben ook wel benieuwd hoe een loverboy eruit moet zien.
Of als jij ergens loopt dan pik je ze er op uiterlijk zo uit? die is loverboy, die drugsdealer en die daar is een schatje, die ziet er zo knuffelbeer achtig uit...

Kom op, mag ik? IK vind hem er niet als een loverboy uitzien, in mijn privesfeer heb ik wel echte loverboys meegemaakt en die zijn totaal anders. Misschien is het wel een loverboy, dat kan ook. maar IK vind hem zo niet overkomen? ja mag het?

Inwonderland

Monica_1987 schreef:
_Hedwig_ schreef:

Omdat hij de "dader" zou zijn. Denk dat toen der tijd weinig mensen hem zouden geloven want het "slachtoffer" krijgt gewoon meer medelijden. Dus opzich vind ik het niet vreemd dat hij nu bij twijfel wel wil praten in de hoop dat ze hem nu wel zullen geloven.

Daarbij zal hij echt geen heilig boontje zijn en vast wel dingen gedaan hebben die niet kunnen. Maar een moordernaar end vind ik wel een zware beschuldiging.

Dat is ook niet mijn mening, maar ik vind het zo bijzonder dat op eens alles "verdacht" is. Was meer een stelling als mijn mening.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:18

Bermudaa schreef:

Ik zeg ook niet dat hij een loverboy is het gaat algemeen op?
Een loverboy is echt geen vast patroon van uiterlijk?

Daarbij neem ik aan dat loverboys gevoeloos en gewentenloos zijn dus waarom zou hij zich dan druk maken als hij z'n zaken al zo lang verborgen zou kunnen houden?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:23

Ik kan je verzekeren, als het om een loverboy gaat dan ga je geen aangifte doen (wat ze ook niet gedaan heeft) maar ook zeker geen boek schrijven!!!!
Ik heb in het verleden ook het een en ander mee gemaakt en was blij dat die gozer me na 2 jaar dat het 'uit' was me eindelijk met rust liet. Als die gozer echt in het cirqiue zit wat ze in haar boek beweerd, zou hij haar ook wel ombrengen vanwege haar boek.
Ze zal heus een en ander hebben meegemaakt, maar vermoed dat het merendeel van haar gebeurtenissen ze zelf ook wilde, want als je hiertoe gedwongen word , nou dan denk ik dat je je leven zat bent door er een boek over te schrijven!

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:23

Bermudaa schreef:
_Hedwig_ schreef:

Kom op, mag ik? IK vind hem er niet als een loverboy uitzien, in mijn privesfeer heb ik wel echte loverboys meegemaakt en die zijn totaal anders. Misschien is het wel een loverboy, dat kan ook. maar IK vind hem zo niet overkomen? ja mag het?

Natuurlijk mag jij dat vinden, maar dan mag ik toch vragen hoe ze er wel uit zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:24

wat ik overigens een beetje raar vond was de veronderstelling dat je een 6 uurtjes geen duizenden euro's kon verdienen..

ik heb ook 6 uur op een dag les maar ben va 6.15 tot half 5 iedere dag op de been, en soms zelfs tot kwart over 5/half 6 ... In die tijd kun je wel van zwolle naar rotterdam etc.
Zulke dingen verpesten dan weer voor mij de geloofwaardigheid van zo'n docu... :)

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:25

Menino schreef:
wat ik overigens een beetje raar vond was de veronderstelling dat je een 6 uurtjes geen duizenden euro's kon verdienen..

ik heb ook 6 uur op een dag les maar ben va 6.15 tot half 5 iedere dag op de been, en soms zelfs tot kwart over 5/half 6 ... In die tijd kun je wel van zwolle naar rotterdam etc.
Zulke dingen verpesten dan weer voor mij de geloofwaardigheid van zo'n docu... :)

Vind je? dat vond ik dan weer vrij geloofwaardig, vooral omdat ik rekende van, ontbijten je moeder een zoen geven en naar school fietsen... dan kun je een keer op 7 uur "van huis" komen, maar om dan in 3 uur duizenden euro's te verdienen....

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:26

Menino schreef:

En de geloofwaardigheid over Maria groeit zeker dan? :o?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:26

Menino schreef:

Het ging niet om de gehele reistijd en of je dan heen en weer kunt reizen, maar om het feit dat het in die tijd onmogelijk is om op deze manier duizenden euro's te verdienen....

De rest van de uitzending bekijk ik morgen maar ik hoorde al wat geluiden.. :)
Ben nu bekaf :O

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:28

Wat ik me nu even afvraag.. waar ik tijdens het lezen vooral van schrok was dat verhaal met
die rat! Dat ze hem bij een jongen op de buik zetten in een emmer en dan die emmer gingen verhitten!
Ik vond dat zoiets vreselijks... Zal dit wel waar gebeurd zijn? En hoe komt iemand hier anders bij?

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:28

@ hedwig, ik kan niet vertellen hoe de algemene loverboy eruitziet, wel kan ik nog steeds vertellen dat ik vind dat dit geen loverboy is.. Wil jij persé zien hoe loverboys eruitzien? tjah.. misschien stage lopen in een gevangenis of iets dergelijks? ga er werken?