Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jose1985 schreef:Nou hehe bij mij is het geregeld, ben er wel de hele dag mee bezig geweest. Hotel in Rome uiteindelijk kosteloos via Arke om kunnen boeken naar een weekend in mei (itt eerdere berichten dat dat niet kon). Omboeken van de tickets was geen probleem. Om toch in de Italie stemming te komen gaan vriendje en ik zo bij de pizzeria eten :-D
Nanne schreef:Naar alle waarschijnlijkheid blijft het luchtruim ook morgen nog dicht. De verwachting is dat de wolk hier dan nog steeds hangt en tegen die tijd ook Italie bereikt heeft.
Ook heeft de NASA angst dat er nog een vulkaan gaat ontploffen. Die is groter dan deze vulkaan en staat er vlakbij.
Het is een mooi zooitje zo.. Er staat, als we de geruchten mogen geloven, 200.000 kg vracht alleen al vast op Schiphol en het zou KLM naar verluidt ong. 5 miljoen euro per dag kosten..
Amber_ schreef:Nou ik ben ook weer ontwaakt.. jemig wat sliep ik diep haha![]()
Noordje hier heeft me gelukkig super geholpen!
Ik heb mijn vlucht nu staan op maandag morgen.. Maar als nog later word wil ik idd geld terug.
Voor 4 dagen naar Curacao is ook niks![]()
![]()
Wel hoorde ik dat ook morgen Schiphol hele dag dicht is.
Nanne schreef:Wij, afhandelaars ed op Schiphol, gaan er ook niet vanuit dat er voor maandag, op zijn vroegst, gevlogen gaat worden..