xxMACYYY schreef:Ja, maarehm.. Hoe vaak zie jij kleine keffertjes hun lip optrekken en blaffen naar andere honden?
heb ik het daar over?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Heel erg dit. Wij hebben laatst iets soortgelijks meegemaakt ... En ik dénk/neem aan dat het baasje van die pitbulls dit ook zo níet had gewild.
Ze zal ze lijkt mij niet voor niets aangelijnd hebben.
Dit heeft denk ik ook niks met opvoeden te maken dat ze een andere (kleinere) hond aanvallen ? Een hond heeft prooinijd of niet, dat kunnen ze dacht ik niet ineens zomaar krijgen.
higgins schreef:Waarom worden kleine hondjes vaak van die keffertjes en lipoptrekkers???. Echt niet alleen omdat ze door sommige eigenaren op worden getild. Maar ook omdat ze omver worden gewalst door grote over enthousiaste honden.
Dat gebeurd een paar keer en dan laten ze vanzelf wel weten dat ze er niet van gedient zijn.
xxMACYYY schreef:Grote honden lopen ook echt altijd tegen kleine hondjes aan te walzen.
LimaMambo schreef:higgins schreef:Waarom worden kleine hondjes vaak van die keffertjes en lipoptrekkers???. Echt niet alleen omdat ze door sommige eigenaren op worden getild. Maar ook omdat ze omver worden gewalst door grote over enthousiaste honden.
Dat gebeurd een paar keer en dan laten ze vanzelf wel weten dat ze er niet van gedient zijn.
uhuuuh
higgins schreef:xxMACYYY schreef:Grote honden lopen ook echt altijd tegen kleine hondjes aan te walzen.
Dat is sarcastisch bedoeld denk ik ?
Nee hoor niet altijd. Maar het gebeurd wel regelmatig, en daar kan ik over meepraten omdat wij een dus een kleine middelmaat hebben.
En ik zeg toch ook niet dat het rot bedoeld is van die grote hond.
Als jij een aantal keer onderste boven wordt gelopen door iemand die 10 keer groter en zwaarder is dan dat jij bent, dan ga je op een gegeven moment ook wel aangeven dat je het zat bent ( toch ? ).
KiWiKo schreef:jahoor............. zullen we de kleintjes met de grote bek allemaal in ene verbranden........... blijven er weinig kleintjes over![]()
higgins schreef:Een Staff kan zo ie zo wat meer hebben dan sommige andere rassen.
Ik ben alleen maar blij voor jou dat dat jou ervaring is.
Zoals ik al eerder schreef heeft die van mij Patella luxatie eraan over gehouden. En die vind het dus niet zo leuk meer.
Berdien schreef:Alsof elke kleine hond een rotkeffer is, schiet toch even op zeg.
xxMACYYY schreef:Weet je wat van de zotte is?
Dat wij bullen liefhebbers altijd maar rot aangekeken worden omdat onze honden gevaarlijk, agressief en onhandelbaar zijn..
En dan mogen wij niks zeggen van het gekef van kleine hondjes? Ik hou van elke hond, maar zolang het mijn honden uitdaagd, klein of groot (in mijn geval meestal klein) ben ik daar niet van gedient.
Snoevie schreef:nou ik kan je wel vertellen dat ik er niet op zit te wachten om bestormd te worden door een stel honden.
en je moet ook zo verantwoordelijk zijn voor je honden dat ze ook loslopend goed onder je gezag staan.
en dan ook nog,wbt het optillen,ik vind het een fout van de begeleider van de honden,als iemand zn hondje optilt,hoor jij je honden ook gewoon terug te roepen,en je kan zelf wel weten dat ze niks doen,maar dat weet de ander niet
onley schreef:een stafford kan uit het niets 90 graden draaien en het in hun bol krijgen
dan ze die prooi per see moeten hebben.