PVV wil verbod op hoofddoek, keppeltje mag wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Umpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:52

Lovely schreef:
Onnadenkend de kudde volgen, zoals die 1 miljoen mensen die ip een dode PF stemden?

Nee Lovely, nu maak je m.i. een verkeerde vergelijking.
Het was een grote schok dat hij vermoord werd. Vrijheid van meningsuiting toch?
Juist daardoor hebben veel Nederlanders postuum op hem gestemd. Dat vind ik heel anders dan dom de kudde volgen. Daar zat veel meer emotie achter.

Anoniem

Re: PVV wil verbod op hoofddoek, keppeltje mag wel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:54

Ja maar, wie gaat er nou met de juiste overwegingen (laat ik het zo maar even uitdrukken) op een dood persoon stemmen? Een stembus is geen condoleanceregister!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:00

sugarspice schreef:
En wie kan mij vertellen waar er staat dat vrouwen een hoofddoekje moeten dragen???
Het is een stukje zelf verzonnen door mannen omdat ze bang zijn dat ze anders hun vrouw kwijt raken.

kan ik je vertellen hoor, mocht je het echt willen weten.. maar krijg niet echt die indruk uit jou post ;)

sugarspice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:02

ja waarom dan??
En idd ik heb niks op met geloof geen een.. Jammer dat ik voor beide goddiensten les heb moeten volgen op school

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:04

google eerst even op islamitische sites. gebruik bijvoorbeeld de zoekfunctie op www.ontdekislam.nl/forum

of gebruik de zoekfunctie van bokt, ik heb er inmiddels al veel over geschreven.

als je het echt wilt weten kan je toch zoeken?? internet is voor iedereen. ipv zomaar dingen roepen die daarbij ook nog eens niet-waar zijn

sugarspice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:06

zie je ook jij geeft me een indirect antwoord zoek het maar op.
wat ik al zei heb les gehad.. ik weet meer dan menig moslim zelf.
en een hoofddoekje is voor de meeste ook eigen keuze omdat het zogenaamd tot het geloof hoort. Waarom heeft Ata turk toen ooit gezegd geen hoofddoekjes???

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:14

Lovely schreef:
Ja maar, wie gaat er nou met de juiste overwegingen (laat ik het zo maar even uitdrukken) op een dood persoon stemmen? Een stembus is geen condoleanceregister!

Een stembus schijnt tegenwoordig voor veel mensen iets te zijn waar ze hun protest in kwijt kunnen, zonder stil te staan bij de gevolgen die dat heeft.

Pim was niet mijn keuze, maar hij had heel wat meer inhoud dan die draaikont van een Wilders, die gezien zijn vroegere uitlatingen daarna bedacht heeft dat schelden op de islam hem winst oplevert.
Dus gijzelde hij het hele land met de dreiging van een verschrikkelijke film, die flut bleek te zijn en nu heeft hij verzonnen dat hoofddoekjes hem aan een verkiezingswinst gaan helpen.
Niet voor niets zijn 2 van zijn kamerleden lijsttrekkers in de 2 gemeentes waar zijn beweging (want een partij is het niet) verkiesbaar is. Die zijn al gedrild en weten dat ze niets te vertellen hebben, zelfs al worden ze wethouder.
Ondertussen heeft hij bij de regeringspartijen al aangegeven dat hij best wil dimmen, maar wordt hij vreselijk boos als die partijen zijn racisme serieus genomen hebben en daarom niet met hem in zee willen gaan.
Ik denk dat het mogelijk regeren van Geert net zo flut zal zijn als zijn film, Haagse Bluf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:35

Rondom tien aan staan?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:37

1 vandaag gekeken?

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:39

Lovely schreef:
Rondom tien aan staan?

Nee vertel, hubbie houdt de kijkbuis bezet :o
Idem voor Geerke :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:39

gezien ik geen zin had 17 pagina's door te snuffelen .....

Ik heb eerder het idee dat dit WEER voor wilders een poging is om allochtonen het land uit te krijgen. En niet omdat hij nu daadwerkelijk het 'zo erg' vindt dat dat 'vrouwonvriendelijk' is oid. Maar als dat bij veel dingen verboden wordt dan zullen ze snel genoeg vertrekken naar een ander land. Wilders blij...

Die mensen zelf zien het trouwens NIET als vrouwonvriendelijk en tja... ik zie niet in wat er zo vrouwonvriendelijk aan is? Het gaat zich er namelijk om dat het haar bedekt is omdat dat 'seksueel' is oid. Maar het fijne weet ik er niet van.

Echt die wilders... die draaft soms zo door, en nu maakt hij er alleen maar een mooi verhaaltje omheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:43

Rondom tien zit in Almere en laat pro PVV discussieren met anti PVV, erg interessant!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:45

Zal morgen eens uitzending gemist kijken dan.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:45

Lovely schreef:
Rondom tien zit in Almere en laat pro PVV discussieren met anti PVV, erg interessant!

yep!Bedankt!
Hij staat hier nu ook aan....schaatsen is voorbij...
Altijd verfrissend voor en tegen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:49

Er werd ook verteld dat PVV aanhangers winkeliers bedreigd hebben die posters van andere partijen hadden opgehangen. En dat zo de sfeer in de stad nogal eigenaardig werd.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:51

Lovely schreef:
Er werd ook verteld dat PVV aanhangers winkeliers bedreigd hebben die posters van andere partijen hadden opgehangen. En dat zo de sfeer in de stad nogal eigenaardig werd.

Jeeutje, dat gaat wel heel erg ver. Daar mogen de straatcommando's van de PVV dan ook wel tegen optreden.
Ik heb hem nu ook opstaan (heel zachtjes op de mini tv in de slaapkamer ;) ).

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:52

Net zo belachelijk als de criminele activiteiten onder allochtonen volgens de cijfers van het CBS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:54

zesiram, wat ik eruit begreep was er een PVV bijeenkomst geweest in een sporthal gisteren of eergisteren en gebeurde dit daarna. Laat ik maar even voor mij houden welk gevoel ik erbij kreeg.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:58

Lovely schreef:
zesiram, wat ik eruit begreep was er een PVV bijeenkomst geweest in een sporthal gisteren of eergisteren en gebeurde dit daarna. Laat ik maar even voor mij houden welk gevoel ik erbij kreeg.

http://www.nrc.nl/dossiers/moslimterreu ... _op_de_kop

hetzelfde gevoel als je hierover kreeg denk ik??

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:07

opsluiten...al die extremisten...of ze lonsdale heten of marokkaan..iemand die zich niet weet te gedragen opsluiten.

En al die probleemjongeren waar 1 vandaag het over had,waar niemand een oplossing voor heeft...dienstplicht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:07

Het lijkt er erg op.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:13

Met name van de uitspraken van Wilders daarover.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:14

maar wat ik nou niet begrijp is dat onacceptabel gedrag van allochtonen wel geacepteerd word........ maar van pvv aanhangers niet........

In mijn ogen moet beiden bestreden worden.............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:16

Volgens mij wordt onacceptabel gedrag van niemand geaccepteerd.