Lovely schreef:Ja maar, wie gaat er nou met de juiste overwegingen (laat ik het zo maar even uitdrukken) op een dood persoon stemmen? Een stembus is geen condoleanceregister!
Een stembus schijnt tegenwoordig voor veel mensen iets te zijn waar ze hun protest in kwijt kunnen, zonder stil te staan bij de gevolgen die dat heeft.
Pim was niet mijn keuze, maar hij had heel wat meer inhoud dan die draaikont van een Wilders, die gezien zijn vroegere uitlatingen daarna bedacht heeft dat schelden op de islam hem winst oplevert.
Dus gijzelde hij het hele land met de dreiging van een verschrikkelijke film, die flut bleek te zijn en nu heeft hij verzonnen dat hoofddoekjes hem aan een verkiezingswinst gaan helpen.
Niet voor niets zijn 2 van zijn kamerleden lijsttrekkers in de 2 gemeentes waar zijn beweging (want een partij is het niet) verkiesbaar is. Die zijn al gedrild en weten dat ze niets te vertellen hebben, zelfs al worden ze wethouder.
Ondertussen heeft hij bij de regeringspartijen al aangegeven dat hij best wil dimmen, maar wordt hij vreselijk boos als die partijen zijn racisme serieus genomen hebben en daarom niet met hem in zee willen gaan.
Ik denk dat het mogelijk regeren van Geert net zo flut zal zijn als zijn film, Haagse Bluf.