unicorn_kiss schreef:Hierop Heino
Je hebt er altijd gekken tussen zitten die het kwaad stichten. Maar er zijn maar weinig mensen die puur slecht zijn, je hebt echter wel een heleboel volgelingen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:MamboBeach schreef:Juist ga ik wel af op ervaringen van mensen en zeker op mijn eigen ervaringen!
Maar waarom ga je dan niet in op de ervaringen van heel heel veel mensen die samengevoegd zijn in theorieën??? Waarom denk je dat jóuw ervaringen (en die van je buren, vrienden etc.) meer waard zijn dan die van al die andere miljoenen mensen????
Wetenschap gaat overigens verder dan zwaartekracht Unicorn. Wetenschap is niets meer dan het systematisch verzamelen van gegevens en experimenteren.
Heino schreef:Unicorn: lees toch verdorrie eens een keer, dat heb ik helemaal nergens gezegd. Gadver wat ben jij vermoeiend *gaat toch eens uitzoeken hoe dat negeren van personen knopje werkt*MamboBeach: maar je zegt ook dat je niet in wetenschap gelooft? Daarmee ontken je dan toch de ervaringen van die vele mensen? Of begrijp ik je nu verkeerd??
Getuigenbescherming mag van mij ook wel strenger ja. Een aantal mensen wil in het geval van mijn oma ook niet getuigen omdat ze bang zijn voor de consequenties.
MamboBeach schreef:Heino schreef:Unicorn: lees toch verdorrie eens een keer, dat heb ik helemaal nergens gezegd. Gadver wat ben jij vermoeiend *gaat toch eens uitzoeken hoe dat negeren van personen knopje werkt*MamboBeach: maar je zegt ook dat je niet in wetenschap gelooft? Daarmee ontken je dan toch de ervaringen van die vele mensen? Of begrijp ik je nu verkeerd??
Getuigenbescherming mag van mij ook wel strenger ja. Een aantal mensen wil in het geval van mijn oma ook niet getuigen omdat ze bang zijn voor de consequenties.
MamboBeach schreef:Sigrid schreef:@MamboBeach
Dan heb je vast nog bij mijn vader in de klas gezeten
Ik zal je ff PB'en. Mijn broer heeft er ook gezeten, dus misschien ken je die ook wel.
Vader... Zo oud ben ik niet...![]()
![]()
Sigrid schreef:Er stond overigens ook een artikel in Trouw over problematiek in middelgrote steden zoals Gouda. De situatie in deze steden is juist slechter dan in de grote steden zoals A'dam, Utrecht en Den Haag omdat hier veel effectiever beleid wordt gevoerd (meer geld).