Ffortuna schreef:Die Maassen mogen ze wat mij betreft opsluiten of in het zelfde rijtje als Wilders scharen. Beledigen om het beledigen, goh wat een lol...
Jij vergeet voor het gemak even dat Theo Maassen grappen maken en provoceren als beroep heeft terwijl Wilders het land wil besturen.
Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen deze grap(pen) te ver vonden gaan, maar ik verbaas me wel over de ophef eerlijk gezegd. Zeker als je Wilders er nog even bijhaalt die complete bevolkingsgroepen belachelijk maakt (en het nog meent ook!) terwijl die zich een stuk minder goed kunnen verweren dan Patricia Paay. Ze ging er goed mee om en eerlijk gezegd snap ik niet dat iedereen die grap zo serieus neemt. Ze ziet er toch ook nog goed uit voor haar leeftijd? Ik vond het een erg absurd en vermakelijk gesprek.
Wel ben ik van mening dat Theo beter tot zijn recht komt als hij zich druk maakt over de echte problemen in onze samenleving. Hij mag dan hard en soms kinderachtig zijn, maar hij is analytisch zeer sterk en bovenal erg grappig. Als je het mij vraagt met stip de beste cabaretier van het moment.

heb het filmpje niet eens uitgekeken, die Maassen kan echt niemand uit laten praten zonder erdoorheen te gaan zitten blaten, zucht, irritant vind ik dat.. (dan interesseert het me ook niet meer wat ie zegt, onbeschofterig gedoe)