16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:50

Ffortuna schreef:
Die Maassen mogen ze wat mij betreft opsluiten of in het zelfde rijtje als Wilders scharen. Beledigen om het beledigen, goh wat een lol... :n

Jij vergeet voor het gemak even dat Theo Maassen grappen maken en provoceren als beroep heeft terwijl Wilders het land wil besturen. := Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen deze grap(pen) te ver vonden gaan, maar ik verbaas me wel over de ophef eerlijk gezegd. Zeker als je Wilders er nog even bijhaalt die complete bevolkingsgroepen belachelijk maakt (en het nog meent ook!) terwijl die zich een stuk minder goed kunnen verweren dan Patricia Paay. Ze ging er goed mee om en eerlijk gezegd snap ik niet dat iedereen die grap zo serieus neemt. Ze ziet er toch ook nog goed uit voor haar leeftijd? Ik vond het een erg absurd en vermakelijk gesprek. :Y) Wel ben ik van mening dat Theo beter tot zijn recht komt als hij zich druk maakt over de echte problemen in onze samenleving. Hij mag dan hard en soms kinderachtig zijn, maar hij is analytisch zeer sterk en bovenal erg grappig. Als je het mij vraagt met stip de beste cabaretier van het moment. :j

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:51

Heb vandaag het boekje gekocht
ik moet zeggen dat ze er heeeeeeeeeel goed uitziet *D

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:51

@Miska: Volgens mij is Patricia helemaal niet zo nep hoor, en ja ik vind haar ook mooi, en zéker voor haar leeftijd :D
Mag ik aan je vragen wat er volgens jou nep aan haar is? Al had ze niet gezegd dat ze niks aan haar lichaam heeft laten doen, dan had ik het nog niet gedacht. Als er plastische chirurgie gedaan is is dat zo goed als altijd te zien. En bij haar zie ik er persoonlijk niks van(heb het blad niet gezien btw, dus wie weet is er daar wel wat te zien). En aan haar gezicht is ook niks gedaan gok ik zo. Het is totaal niet strakgetrokken, wel zwaar overgemake-upt. Maar ik geloof niet dat daar verder iets aan gedaan is. Ze heeft toch wel lichtelijk die bekende hangwangetjes, en waarom zou ze die dan niet weg laten werken?
Laatst bijgewerkt door Colorado op 10-12-09 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 19:51

Miska schreef:
_l_amanda_l_ schreef:
:Z heb het filmpje niet eens uitgekeken, die Maassen kan echt niemand uit laten praten zonder erdoorheen te gaan zitten blaten, zucht, irritant vind ik dat.. (dan interesseert het me ook niet meer wat ie zegt, onbeschofterig gedoe)
ik had eigelijk geen idee hoe die Patricia Paay dr nu uitzag, maar als je er nog zó uit kan zien op je zestigste *D wauw!

Tja als je nep mooi vindt...

Wat is dit nou weer voor een rare opmerking :?
Miska, je begint steeds meer jaloers te klinken.
Amanda laat haar mening blijken en je had het net nog over het respecteren van iemand's mening, en nu doe je precies het omgekeerde? :?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:52

Cinnepin schreef:
MarisdB schreef:
Uit het voorgaande in de reactie van Miska kan ik me zo voorstellen dat haar idee daarover door haar eigen ervaringen misschien wat vertroebeld is.

Ik ben het er overigens niet mee eens dat je niet zou mogen pronken met je lijf. Het is van jou, doe ermee wat je wilt. Als je goede hersens hebt mag je ze toch ook gebruiken?

Precies!!!! maar bij veel vrouwen is dat tegen het verkeerde been! Maar ik zie dat als jaloezie en niets anders :)

Jaloezie?
Wat heeft dat er nu mee te maken?
Zou dat betekenen dat ik jaloers ben op het feit dat Paay zich blootstelt voor de hele wereld?
Jammer, maar dat denk ik toch echt niet!
Ik heb er totaal geen behoefte aan om als media-h*er door het leven te gaan. :n
Mijn lijf is en blijft van mij en daar heeft een ander niks mee nodig.

Fenrir

Ik geloof trouwens niet dat er niet meer mensen zijn die even moesten lachen bij zijn uitspraak.

Ik namelijk wel. En ik geef het eerlijk toe. :) Ik vind zijn uitspraak goed gevonden, dat moet ik hem nageven. En enorm onbeschoft.

@shilady: botox en photoshop zijn de sleutelwoorden. :)

shilady

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Zolang het er voor het oog maar goed uit ziet fifil :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:54

Fiffill schreef:
Ik geloof trouwens niet dat er niet meer mensen zijn die even moesten lachen bij zijn uitspraak.

Ik namelijk wel. En ik geef het eerlijk toe. :) Ik vind zijn uitspraak goed gevonden, dat moet ik hem nageven. En enorm onbeschoft.

Jep. En daarin is Patricia echt niet de enige :D

Twiggy2008

Miska schreef:
Twiggy2008 schreef:
Mocht de Playboy me een aanbod doen, zal ik het zeker overwegen in elk geval. :D

Uiteraard alles voor het geld.
Nou ik dus absoluut niet!

Nee hoor, niet eens alleen voor het geld. ;)
Denk jij dat dat de enige reden is voor iedereen?
Welnee, ik ben gewoon heel trots op mijn lijf :j . Ik mag niet klagen voor een 39-jarige met toch een aardig strak lijf (maatje 34/36). :) Ik ben ook helemaal niet preuts aangelegd, heb in mijn jongere jaren in videoclips gespeeld en heb vroeger ook wel eens als model gewerkt. Mijn laatste shoot was op mijn 31e voor de gemeente Amsterdam over de prostituees daar :D . Heeft nog in bushokjes gehangen zelfs. ;)
Overigens was ik gewoon gekleed, hoor, alleen in ietwat hoerige kleding, want ja, we moesten prostituees voorstellen.
Wat hebben we gelachen!!!

Kijk, vele andere blootbladen zou ik dan weer niet doen, de echt ranzige, maar de Playboy, daar is niets mis mee, hoor.
Ken je het blad eigenlijk wel? :+

RoodZonnetje

Miska ik begin je bijdragen hier steeds vervelender te vinden. Heel vervelend voor je dat je zelf nare ervaringen hebt, maar het wordt een beetje vervelend wanneer je maar negatief blijft reageren hier. Bespaar jezelf en anderen de ergernis toch en blijf weg uit het topic (no offense)

lesilla

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:56

Ik zou het ook doen, en niet voor het geld. Volgens mij verdien je niet eens zo veel als niet bv.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:56

_San87_ schreef:
Fiffill schreef:

Jammer alleen dat ze dan zegt dat er niks aan d'r lijf is gedaan.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:58

Miska, ik heb het Lieveli al uitgelegd in een PB ;) , maar ik wil je er ook even op wijzen dat je niet de enige bent met nare ervaringen rondom seksueel misbruik. ;)
En meer zeg ik niet, heb ik geen behoefte aan, maar ik hoop dat me een beetje kunt volgen. Ik kan niet begrijpen dat je seksueel misbruik vergelijkt met sexy fotoshoots, sexy kleding e.d., laat staan je eerdere opmerkingen over uitlokking e.d.

Nee is Nee, of je nou wel, geen of helemaal geen (sexy) kleding aan hebt. Daar zijn we het allemaal wel over eens, lijkt me. Hoop ik tenminste. :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:59

Heino schreef:
Miska ik begin je bijdragen hier steeds vervelender te vinden. Heel vervelend voor je dat je zelf nare ervaringen hebt, maar het wordt een beetje vervelend wanneer je maar negatief blijft reageren hier. Bespaar jezelf en anderen de ergernis toch en blijf weg uit het topic (no offense)

Dat kan en dat mag, maar ik geloof dat de helft nog amper alles gelezen heeft wat ik gepost heb en nu een mening vormt die jammer genoeg niet helemaal juist is.
Er zijn meerdere post waarvan ik ook vind dat die niks bijdragen, alleen moet je dan meteen maar opzouten?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:00

Fiffill schreef:
_San87_ schreef:

Jammer alleen dat ze dan zegt dat er niks aan d'r lijf is gedaan.

Omdat er nooit is bewezen dat Patricia botox gebruikt ;) Tenminste, niet dat ik die heb gezien. En technisch gezien, is je hoofd niet echt je lijf, maar je hoofd. Ze wees in het filmpje ook van nek naar beneden, als ik het goed heb gezien.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:01

Miska schreef:
Dat kan en dat mag, maar ik geloof dat de helft nog amper alles gelezen heeft wat ik gepost heb en nu een mening vormt die jammer genoeg niet helemaal juist is.
Er zijn meerdere post waarvan ik ook vind dat die niks bijdragen, alleen moet je dan meteen maar opzouten?

Nee, het gaat mij om de continu negatieve ondertoon in je berichten. Waarom je mening blijven herhalen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:03

Ik las hier dat er wel meer aan gesleuteld was... Maar of dat zeker is, weet ik niet. Hoofd vind ik wel degelijk bij je lijf horen.

Van Dale: lijf > li·chaam het; o -chamen; -pje 1 het stoffelijke van mensen en dieren.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:04

Twiggy2008 schreef:
Miska, ik heb het Lieveli al uitgelegd in een PB ;) , maar ik wil je er ook even op wijzen dat je niet de enige bent met nare ervaringen rondom seksueel misbruik. ;)
En meer zeg ik niet, heb ik geen behoefte aan, maar ik hoop dat me een beetje kunt volgen. Ik kan niet begrijpen dat je seksueel misbruik vergelijkt met sexy fotoshoots, sexy kleding e.d., laat staan je eerdere opmerkingen over uitlokking e.d.

Nee is Nee, of je nou wel, geen of helemaal geen (sexy) kleding aan hebt. Daar zijn we het allemaal wel over eens, lijkt me. Hoop ik tenminste. :)

Dat weet ik heus wel dat ik niet de enige ben, maar er is wel degelijk een verband.
Het betekent niet meteen dat daar actie op ondernomen wordt.
Maar het één kan niet zonder het ander bestaan.
Simpel de wereld raakt oversext, want je hoeft de tv maar aan te zetten en je wordt overvallen door naaktheid en sex.
En ik heb mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen, maar dat niet alleen.
Het is ook een maatschappelijke visie als je kijkt waar kinderen allemaal aan blootgesteld worden.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:06

_San87_ schreef:
Een man met het uiterlijk van Theo, mag imo geen enkel commentaar hebben op iemand met het lichaam van Patricia. En al helemaal niet op zo'n manier. Wat een ronduit walgelijke kerel is het zeg!

Miska schreef:
Wat heeft zijn lelijke kop nu met zijn uitspraak te maken?

Miracle_ schreef:
Die opmerkingen van Theo vind ik echt geen stijl :n Alsof hij zelf het toonbeeld van schoonheid is.. Bah.

Ligt het nou aan mij of valt dat nou allemaal ook wel weer mee? Ik vind de man eerlijk gezegd helemaal niet lelijk! Dat je iemand niet aardig vind, oke, maar volgens mij ziet hij er doodnormaal uit...

Urbanus

Dat is een hele andere discussie Miska. Ik heb nu een beetje het idee dat je je verleden als een excuus gebruikt om te zieken. Heb je nu werkelijk de hele dag in dit topic gehangen om negatief te doen? Jeetje. Wat heb ik een medelijden met jou

sans6

Bij het filmpje wat TS in de OP geplaatst heeft (YouTube) worden écht de meest domme reacties gezet, niet te geloven.
Heb er ook bijgezet dat ik de opmerkingen daar nog dommer vind dan de opmerkingen van Theo Maassen.

MIjn mening? Leven en laten leven. Als je het niet wil zien, koop je de Playboy toch lekker niet? Is niet verplicht hoor, voor niemand ;)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:07

Twiggy2008 schreef:
Ken je het blad eigenlijk wel? :+

Ja, hoor en ik vind er geen niks aan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:08

Even zo van de beginpost naar hier een berichtje.

Patricia is wel blond, maar niet dom!
Wat is zij netjes geweest naar die Theo toe, geweldig! Daar heb ik respect voor. Niet voor die trieste mening van Theo, heb er op z'n minst respect voor.
De foto die ze in DWDD lieten zien, is heel erg mooi. Knap dat je er op je 60e nog zo uit kan zien.

Moniek

tja wat had je verwacht met theo dat had je ook gehad met hans teeuwen.
knap van pp dat ze het doet is een mooie vrouw en ik teken voor haar uiterlijk op die leeftijd.
alleen vind ik het jammer dat iedereen hier in de playboy kan neem katherine keil nu als voorbeeld.
dit is niet wat hugh hefner ooit in zijn gedachten had met de playboy

Miska

MarcoBorsato schreef:
Dat is een hele andere discussie Miska. Ik heb nu een beetje het idee dat je je verleden als een excuus gebruikt om te zieken. Heb je nu werkelijk de hele dag in dit topic gehangen om negatief te doen? Jeetje. Wat heb ik een medelijden met jou

Dank je wel, ik heb ook respect voor jou!