jameyskatje schreef:dat heb ik al 100 keer uitgelegd. moslim betekent 'iemand die aan islam doet'. islam betekent volledige onderwerping aan god. God verbied criminele zaken ten strengste.. de Islam is de meest vredelievende monotheistische religie. alles staat in het teken van vrede. zelfs onze profeet maakte zich zorgen om zijn joodse buur en bleef altijd vriendelijk, ondanks dat deze buur hem zijn leven zuur probeerde te maken dmv continu afval voor zijn deur te leggen ed. zo hoort een moslim te zijn. een moslim hangt niet doelloos op straat. gaat niet naar discotheken. is geen last voor zijn medemens. enzovoort enzovoort..
helaas heb je van die afgedwaalde pubers in nederland die het hardste roepen dat ze moslim zijn. en waarom? ze houden van negatieve aandacht en op deze manier krijgen ze dat. de goede moslims kennen jullie niet. want die komen niet in het nieuws (duh) en die zitten op hun werk of school of bij hun familie.. die vind je niet op de 'hoek van de straat'.
mensen zijn zo onwetend. daarom vind ik dat jullie zelf moeten blijven onderzoeken, wij allemaal, en dat de 'nederlandse bevolking' met elkaar moet blijven spreken, ongeacht mileu, origine, religie.. alleen dan kunnen mensen als wilders niets beginnen. maargoed.. je hebt altijd van die onderontwikkelde die hem klakkeloos geloven en volgen, alleen omdat het lekker makkelijk uit komt. in de bijbel staan meer geweldadige teksten dan in de Qoran, hoor hem dan met zn uitspraken over geweldoproepingen. hij neemt niet eens de moeite om de situatie en oorspring van die verzen te onderzoeken.
Lekker minachtend ben jij zeg...
Heb je naasten lief...
Misschien zeg je dit om kracht bij te zetten maar dit zegt alles voor mij hoe jij bent en hoe jouw gedachtengang is en dat vind ik niet mooi.
Weet je, ik ben christelijk opgevoed en heb over dit alles mijn eigen mening en visie en daar blijf ik bij!