Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Marilla schreef:Als ie de bus had willen raken had ie wel naar rechts gestuurd en niet naar links.
Stel je voor dat hij gewoon onwel is geworden en straks in het ziekenhuis bij komt.. Je zal dit dan maar te horen krijgen dat je dit heb gedaan..
Ik hoorde net dat ie goed bij was en bij de politie op het bureau zit.
crossmonster schreef:Marilla schreef:Als ie de bus had willen raken had ie wel naar rechts gestuurd en niet naar links.
Stel je voor dat hij gewoon onwel is geworden en straks in het ziekenhuis bij komt.. Je zal dit dan maar te horen krijgen dat je dit heb gedaan..
Ik hoorde net dat ie goed bij was en bij de politie op het bureau zit.
LizMD schreef:Als ik de foto's zie denk ik toch dat ie onwel is geworden hoor, hij hangt voorover. Als je normaal gesproken gas zou geven om iets te rammen zet je je schrap tegen het stuur en leun je achterover in de stoel.
LizMD schreef:Als ik de foto's zie denk ik toch dat ie onwel is geworden hoor, hij hangt voorover. Als je normaal gesproken gas zou geven om iets te rammen zet je je schrap tegen het stuur en leun je achterover in de stoel.
PineApple schreef:Mandarijn schreef:Hij kan ook ergens bij horen, dat ie van het ene naar het andere punt moest rijden... dachten wij hier net.
en dan onwel geworden zijn. dat zou idd kunnen.
alsnog afschuwelijk
Marilla schreef:Als ie de bus had willen raken had ie wel naar rechts gestuurd en niet naar links.