Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Het begint er steeds meer op te lijken dat het een doordachte beslissing is geweest van de captain om die kist aan de grond te zetten, in de hoop zoveel mogelijk levens te redden. Als dat zo is, dan is dat een heldendaad.
De brandweer zal ook bij de cockpit bezig zijn om na het bergen van de overledenen de zwarte doos en voicerecorder eruit te halen.
Guernica schreef:Jumpfreak schreef:Okee.. dat is wel echt drama.. als 1 van de drie meiden van Halal het niet zou hebben overleefd.. maar ook dat is nu nog speculeren.
We kunnen niks anders dan afwachten.
Het is sowieso een drama als iemand het niet overleefd, niet alleen als het een van de meiden van Halal is.
Lovely schreef:Het begint er steeds meer op te lijken dat het een doordachte beslissing is geweest van de captain om die kist aan de grond te zetten, in de hoop zoveel mogelijk levens te redden. Als dat zo is, dan is dat een heldendaad.
De brandweer zal ook bij de cockpit bezig zijn om na het bergen van de overledenen de zwarte doos en voicerecorder eruit te halen.
Cayenne schreef:Lovely schreef:Het begint er steeds meer op te lijken dat het een doordachte beslissing is geweest van de captain om die kist aan de grond te zetten, in de hoop zoveel mogelijk levens te redden. Als dat zo is, dan is dat een heldendaad.
Dat denk ik ook. Hopelijk heeft het luchtvaartpersoneel het overleefd, maar de berichten zijn niet gunstig.
Die man verdient eigenlijk een standbeeld als je de beelden zo ziet.
Kimmie_girl schreef:http://www.deredactie.be/cm/de.redactie ... 0225_crash
omgop dit fimpje zie je volgens mij familie etc aankomen rennen ?!
Lovely schreef:Weet je, ik heb in het dorp gewoond waar die kist ligt en je leeft altijd met dit soort gevaren in je hoofd en ik heb altijd gehoopt dat als een vliegtuig Schiphol niet zou halen die in een weiland neergezet zou worden en niet in een woonwijk of op een huis.