Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:anneliesdj schreef:hoe laat begint rtl boelefart? kijk daar nooit naar...
Welk programma?![]()
Is er nog wat gezegd? Ik zet hem net te laat aan.
AnneB schreef:Wordt een heftige handeling als euthenasie überhaupt in het weekend wel uitgevoerd?Heel stom misschien, maar volgens mij niet...
wendy_x schreef:net was het op rtl 4 geloof ik!
damn dat van giel en richard wist ik ook niet ( ene de moeder ander de vader door euthenasie overleden!)
Twiggy2008 schreef:Hahaha, nou, het is wel duidelijk dat veel mensen hier nooit naar 3FM luisteren.![]()
De man heet Gerard Ekdom.![]()
Wat ik vreemd vond aan het telefoontje, was dat Otto het had over euthanasie plegen. Volgens mij 'laat' je euthanasie plegen, tenzij je het zelf doet, dus bv. zelfmoord pleegt. Als dat zo zou zijn (JA, ik speculeer ook), dan is het niet zo gek dat je niet meteen wat hoort in de dagen erna. Maar goed, ik weet het ook niet, hoor. Ik blijf erbij dat deze jongen heel oprecht overkwam met die emotie in zijn stem......... En ik ga van het goede uit tot het tegendeel is bewezen.
Twiggy2008 schreef:Hahaha, nou, het is wel duidelijk dat veel mensen hier nooit naar 3FM luisteren.![]()
De man heet Gerard Ekdom.
Twiggy2008 schreef:Ik blijf erbij dat deze jongen heel oprecht overkwam met die emotie in zijn stem......... En ik ga van het goede uit tot het tegendeel is bewezen.