Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:Ik las net dat PvdA/GL een aantal ministerposten is aangeboden, maar Klaver weigert dat.
Hij gaat geen uitvoering geven aan een beleid waar hij geen invloed op heeft (gehad).
Dat vind ik een prima standpunt.
_chou schreef:Ik snap dat ook wel, dat je geen bewindspersonen wil leveren als je niet aan tafel mocht zitten.
En het lijkt me dat er bij D66, cda en vvd toch genoeg mensen zijn die een post goed kunnen vervullen? Willen ze dit alleen om wat meer steun voor de minderheidskabinet te krijgen?
BigOne schreef:De opmerking van cda dat er misschien ook gekeken kan worden naar ministers van andere partijen vind ik niet verkeerd.
Bvb op gebied van internet, social media enz zou Barbara Kathman niet verkeerd zijn.
Libra76 schreef:Ik lees die reacties niet meer. Naast de haat en misinformatie die je daar las, kreeg ik soms ook echt het gevoel dat ik in een heel andere wereld leef dan hun.
Lynnepinny schreef:Libra76 schreef:Ik lees die reacties niet meer. Naast de haat en misinformatie die je daar las, kreeg ik soms ook echt het gevoel dat ik in een heel andere wereld leef dan hun.
Facebook is een soort zuur, rechts wappieplatform geworden waar in de comments wordt gehaat op alles. Ik skip echt alle Nederlandse media daar, als ik er nog op kijk (wat hierdoor ook bijna nooit meer is)![]()
Toen ik de website na weken afwezigheid weer opende kreeg ik ook veel posts te zien in het rechtse spectrum, waar ik normaal helemaal niks mee doe.
Electra63 schreef:Ik las net dat PvdA/GL een aantal ministerposten is aangeboden, maar Klaver weigert dat.
Hij gaat geen uitvoering geven aan een beleid waar hij geen invloed op heeft (gehad).
Dat vind ik een prima standpunt.
Lynnepinny schreef:Libra76 schreef:Ik lees die reacties niet meer. Naast de haat en misinformatie die je daar las, kreeg ik soms ook echt het gevoel dat ik in een heel andere wereld leef dan hun.
Facebook is een soort zuur, rechts wappieplatform geworden waar in de comments wordt gehaat op alles. Ik skip echt alle Nederlandse media daar, als ik er nog op kijk (wat hierdoor ook bijna nooit meer is)![]()
Toen ik de website na weken afwezigheid weer opende kreeg ik ook veel posts te zien in het rechtse spectrum, waar ik normaal helemaal niks mee doe.
fransje23 schreef:Ik gebruik de socials in ieder geval anders dan vroeger.
Toen was het meer voor bekenden en groepen met gelijkgestemden. Nu krijg ik vooral nieuws en door mijn algoritmes vooral erg rechtse berichten.
Daar wordt ik niet zo blij van maar ik weet dat het geen correcte afspiegeling van de samenleving is.
Benzz schreef:fransje23 schreef:Ik gebruik de socials in ieder geval anders dan vroeger.
Toen was het meer voor bekenden en groepen met gelijkgestemden. Nu krijg ik vooral nieuws en door mijn algoritmes vooral erg rechtse berichten.
Daar wordt ik niet zo blij van maar ik weet dat het geen correcte afspiegeling van de samenleving is.
Klopt, je krijgt tegenwoordig nog maar 7% van je connecties te zien.
fransje23 schreef:Uiteraard weer zuur en niet in het belang van iets werkbaars..
[ Afbeelding ]
https://www.hartvannederland.nl/politiek/verkiezingen/artikelen/politiek-minderheidskabinet-oppositie-ministers-bontenbal
Was al eerder genoemd hier maar dat zou wel meer steun geven aan het minderheidskabinet.
Loretta schreef:fransje23 schreef:Uiteraard weer zuur en niet in het belang van iets werkbaars..
[ Afbeelding ]
https://www.hartvannederland.nl/politiek/verkiezingen/artikelen/politiek-minderheidskabinet-oppositie-ministers-bontenbal
Was al eerder genoemd hier maar dat zou wel meer steun geven aan het minderheidskabinet.
En wat heeft Wilders er nu precies voor zijn kiezers uitgesleept ten tijde van het kabinet Schoof?
Ik snap niet dat hij net zoveel zetels heeft gehaald dan D66. Hebben mensen dan niet gezien dat hij helemaal niks presteert behalve schelden.