Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:Lins_Vetra schreef:
En Bryce is de broer van een collega.
Brr, dit alles grijpt mij enorm aan.
Ik vind het alleen voor de nabestaanden wel vervelend dat alles zo groots in de media wordt 'gehypt'. Ik ben recentelijk ook iemand heel dichtbij plots verloren. Ik vond het heel fijn om dit in rust en met familie te verwerken.
Zij worden er constant mee geconfronteerd.
Met beelden waarvan míjn maag al van omdraait; kun je nagaan hoe dat bij hun zal zijn.
Met berichten van mensen
Met het vreselijke verlies.
Ze leven in een rollercoaster momenteel. Ik hoop dat ze spoedig de rust vinden om te rouwen.
Eerlijk gezegd, ik heb recentelijk ook iemand verloren, maar ben constant zoveel bezig en onderweg geweest de eerste tijd dat ik echt niet veel tijd had om televisie of social media te bekijken. Nu ben/was ik ook niet zo'n social media mens (of wel helemaal niet) dus dat scheelt misschien.
Alleen 's avonds laat even een rust momentje achter de pc of tv, maar dan wilde ik ook echt er even niet aan denken en zette een serie oid aan.
Maar iedereen is anders, misschien vinden de nabestaanden het wel fijn dat zoveel mensen meeleven, ook onbekenden
Romeo2007 schreef:Gadverdamme. Heb collega's hier die van de gelegenheid gebruik maken om een 'gratis' vrije middag te pakken. Wonen dan in de buurt van utrecht en gebruiken het excuus dat ze in de file komen te staan anders. Bah. Het verkeer op de a27 komt van zuid naar noord, collega's gaan dan zelf van noord naar zuid.
Vervolgens geef je dit aan en zeggen ze 'O ja, heb je wel gelijk in'. Pakken daarna hun spullen en gaan. Typisch. of ligt dit aan mij?
SteffiiY schreef:Ik lees dat er weer een vliegtuig is neergestort in Taiwan