Heino schreef:Electra63 schreef:Jammer Heino, ik word af en toe ook deze discussies zat, maar dan kom ik hem weer tegen op de actieven onderwerpen, en dan kijk ik toch weer even.
Tja ik heb nu al 5 keer uit moeten leggen waarom de PVV niet enkel de raddraaiers aanpakt maar ook de netjes aangepaste Islamieten..
En waarom de PVV discrimineert...
Net als ik al vele malen heb geprobeerd uit te leggen dat hij helemaal niet alle moslims over één kam scheert, maar alleen de raddraaiers het land uit wil sturen. Hij wil degene die zich hier aan ons aanpast gewoon welkom blijven heten en die mogen blijven, daarmee discrimineert hij niet want dat zou het pas zijn als hij zei dat alle moslims het land uit moesten. Maar de tegenstanders van hem willen dat helemaal niet horen want dan is er niks meer om hem en zijn kiezers aan te vallen. Niemand kan dan ook ergens een quote laten zien dat hij alle moslims weg wil hebben, maar dat roepen kunnen ze wel. Het is bewust woorden in zijn mond leggen die hij zelf nooit gezegd heeft. Bij deze daag ik iedereen uit om ergens, in woord of beeld, een voorbeeld te geven van een opmerking dat alle moslims het land uit zouden moeten.