Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Gemeenten moeten vooral eens gaan communiceren over wat ze willen gaan doen en burgers informeren, inspraak geven en betrekken bij plannen. Ik denk dat dat een hoop frustratie en polarisatie weg kan nemen.
Electra63 schreef:_San87_ schreef:Gemeenten moeten vooral eens gaan communiceren over wat ze willen gaan doen en burgers informeren, inspraak geven en betrekken bij plannen. Ik denk dat dat een hoop frustratie en polarisatie weg kan nemen.
Als je burgers inspraak geef, dan komt er nooit meer opvang.
Immers NIMB !
Niemand wil opvang in zijn directe omgeving.
De politiek is de aangewezen instantie om dit op een juiste wijze op te lossen.
Geweld mag zeker niet beloond worden !
Electra63 schreef:_San87_ schreef:Gemeenten moeten vooral eens gaan communiceren over wat ze willen gaan doen en burgers informeren, inspraak geven en betrekken bij plannen. Ik denk dat dat een hoop frustratie en polarisatie weg kan nemen.
Als je burgers inspraak geef, dan komt er nooit meer opvang.
Immers NIMB !
Niemand wil opvang in zijn directe omgeving.
De politiek is de aangewezen instantie om dit op een juiste wijze op te lossen.
Geweld mag zeker niet beloond worden !
mysa schreef:Als ik mag afgaan op reacties op fb onder berichten van de gemeente, dan wordt iedere optie bij voorbaat afgeschoten.
Hopelijk zijn dat alleen de ordinaire schreeuwers, zoals zo vaak, maar ik heb er toch een hard hoofd in.
Jaren geleden wel eens een stuk of honderd Syriërs in het natuurgebied hier gehad. Geen enkele vorm van overlast. Alleen vond ik het zelf lastig regelmatig mannen in het bos tegen te komen. Maar dat komt doordat ik het niet gewend was, kwam sowieso weinig mensen tegen. Tegenwoordig is het veel drukker met recreanten.
_San87_ schreef:Gemeenten moeten vooral eens gaan communiceren over wat ze willen gaan doen en burgers informeren, inspraak geven en betrekken bij plannen. Ik denk dat dat een hoop frustratie en polarisatie weg kan nemen.
juval schreef:hoezo moet Faber dat tekenen dan? het is toch een lintje van de koning? uitgereikt door de burgemeester.. waarom moet dat politiek zijn?
Ik heb ook wel eens een vrijwilliger van onze ponyclub voor een lintje aangemeld, dat werd ook goedgekeurd, dus mevrouw (toen dik in de 80, inmiddels overleden) was heel blij en verrast door de ceremonie.
prompter schreef:Ik vraag het me wel eens af, of Wilders echt blij met haar is. Hij ziet haar geschutter toch ook. Het zorgt er allemaal wel voor dat er in de toekomst geen enkele andere partij nog iets met de PVV zal willen, denk ik.
prompter schreef:Ik vraag het me wel eens af, of Wilders echt blij met haar is. Hij ziet haar geschutter toch ook. Het zorgt er allemaal wel voor dat er in de toekomst geen enkele andere partij nog iets met de PVV zal willen, denk ik.
Veronica2 schreef:prompter schreef:Ik vraag het me wel eens af, of Wilders echt blij met haar is. Hij ziet haar geschutter toch ook. Het zorgt er allemaal wel voor dat er in de toekomst geen enkele andere partij nog iets met de PVV zal willen, denk ik.
Dat laatste zou op zich goed nieuws zijn, vind ik. Maar wat ze doet is natuurlijk belachelijk en daarom wil ik dat zij nooit lintje zal krijgen. Hooguit een viezig, vunzig lintje voor slecht ministerschap en afbraakbeleid.
Citaat:PVV-leider Wilders steunt zijn minister volledig. "Waarom zouden we mensen die meewerken aan het pamperen van asielzoekers belonen met een koninklijk lintje?", schrijft hij op X.
https://nos.nl/artikel/2561674-faber-wil-geen-lintjes-voor-coa-medewerkers-coalitiepartners-ontstemd