michelle___ schreef:Jolien87 schreef:Even voor de duidelijkheid: Daisy was een bekende van je?
Klopt. Goede vriendin en oud klasgenootje.
Gecondoleerd zeg. Veel sterkte..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
michelle___ schreef:Rowdine schreef:Er staan zoveel mensen buiten de oorlog in Oekraine en in Rusland. Ook de bevolking in Israel/Palestina is voor een groot deel onschuldig. Toch worden ook zij slachtoffer.
Nogmaals ik snap wat je bedoeld.
Maar voor zo lang ik me kan herinneren is er altijd oorlog/onrust geweest in die landen. Ik wil het niet zeggen, maar het is bijna 'normaal'..
xSlvna schreef:En dan gek vinden als Poetin verder gaat met zijn leven, wat doen wij dagelijks? Als een vliegtuig van Duitsland, China, whateverwaar neerstort? "Geen Hollanders? Niet interessant genoeg voor het nieuws"
Jolien87 schreef:michelle___ schreef:Klopt, haar moeder is ook overleden. En om die moeilijke periode af te sluiten ging ze samen met haar vriend, Bryce, ertussenuit.
Ah bah zeg, afschuwelijk.
ceasario schreef:purny schreef:En GB blijft maar wapens leveren....
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3695259/2014/07/23/Britten-blijven-wapens-leveren-aan-Rusland.dhtml
En allemaal maar schreeuwen !!!!!!!!!!Citaat:Groot-Brittannië blijft ondanks het conflict in Oost-Oekraïne wapens en militaire uitrusting leveren aan Rusland. Meer dan 250 licenties voor de verkoop van goederen aan Rusland, die onderworpen zijn aan de exportcontrole, zijn nog geldig.
xSlvna schreef:Citaat:GAZA -
Het aantal dode Palestijnen als gevolg van het Israëlische offensief in de Gazastrook is dinsdag gestegen tot boven de 600. Volgens medische bronnen is er sprake van 609 doden en 3720 gewonden. Onder de doden zijn 154 kinderen, 58 vrouwen en 38 bejaarden. Het grondoffensief begon vorige week vrijdag.Citaat:Het dodental van de uitbraak van ebola in West-Afrika is opgelopen tot 467.Citaat:Tussen oktober 2010 en april 2012 zijn bijna 260.000 Somaliërs gestorven door hongersnood.
En dan gek vinden als Poetin verder gaat met zijn leven, wat doen wij dagelijks? Als een vliegtuig van Duitsland, China, whateverwaar neerstort? "Geen Hollanders? Niet interessant genoeg voor het nieuws"
Beetje kinderachtig om te wijzen naar Poetin die niet thuis op de bank gaat hangen voor 'slechts 300 doden'. De wereld stopt niet met draaien voor 300 doden, dat is 'slechts' 0.00000428571% van de wereldbevolking. Grow up.
Nils_010 schreef:NAF22 begint nu aan de initiele approach zal over +- 15 minuten landen als t toestel normaal doorvliegt en niet hoeft te wachten tot 16.00
Sientje schreef:Karin schreef:NOS livestream overbelast? Bij mij liep hij compleet vast en ik kom er nu niet meer op.
Dat heb ik met de flightradar... Zie wel kaart maar geen vliegtuigen.
Karin schreef:NOS livestream overbelast? Bij mij liep hij compleet vast en ik kom er nu niet meer op.
miezelke schreef:Dat heb ik met de flightradar... Zie wel kaart maar geen vliegtuigen.
xNavatu schreef:Ook al snap ik wat je bedoeld, ik vind de vergelijking tussen ons 'gewone' burgers en een 'wereldleider' zoals putin niet echt kloppen. Als er een vliegtuig van duitsland whatever waar neer zou storten hebben we er niet echt een connectie mee, deze man word door velen verdacht voor 'medewerking' aan de hele ramp.. dus hij heeft er wel degelijk een connectie mee.
Annemiek80 schreef:als nos overbelast raakt werkt deze meestal stukken beter (minder bekend bij mensen)
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Lins_Vetra schreef:Jolien87 schreef:
Ah bah zeg, afschuwelijk.
En Bryce is de broer van een collega.
Brr, dit alles grijpt mij enorm aan.
Ik vind het alleen voor de nabestaanden wel vervelend dat alles zo groots in de media wordt 'gehypt'. Ik ben recentelijk ook iemand heel dichtbij plots verloren. Ik vond het heel fijn om dit in rust en met familie te verwerken.
Zij worden er constant mee geconfronteerd.
Met beelden waarvan míjn maag al van omdraait; kun je nagaan hoe dat bij hun zal zijn.
Met berichten van mensen
Met het vreselijke verlies.
Ze leven in een rollercoaster momenteel. Ik hoop dat ze spoedig de rust vinden om te rouwen.