silverado schreef:janderegelaa schreef:Zodra alle moslims een poging doen om echt te integreren hebben ze al mijn steun en mogen ze hier gewoon wonen.
Ik vraag mij oprecht af hoe goed u geintergreerd bent in het Nederland van 2010.
Graag hoor ik ook uw mening over de vele Nederlanders die geëmigreerd zijn naar landen als Canada en de VS en daar feitelijk hetzelfde doen als de moslims hier volgens u: niet integreren maar eigen groepen vormen die nog steeds Nederlands spreken en de Nederlandse tradities 1 op 1 hebben meebracht naar hun nieuwe 'Thuis"
Ha, ha, mijn ooms en tantes eten nog steeds pindakaas, ja het wordt ze nog toegestuurd vanuit dit zaligmakend Nederland. Heel typisch, de kinderen en kleinkinderen groeien ook nog steeds op met pindakaas.....
Deze ooms en tantes zijn Nederland ontvlucht net na de oorlog en leven nu in Australie, Afrika, Amerika etc
Edit: mijn ooms en tantes hebben het heel moeilijk gehad, ze vielen sterk terug in hun moederstaal, zo ook problemen met bepaalde gewoontes en landswijze, was erg moeilijk voor ze en ze hebben heel hun leven nodig gehad om zich aan te passen, dit is deels een erfenis geweest voor hun kinderen en kleinkinderen.