Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMANDRA schreef:Misschien een klein voordeel: nu hoeft GL/PvdA niet te zoeken naar compromissen. Gezien zij als 1 partij nodig kunnen zijn voor een meerderheid (tov veel kleinere) kunnen ze wellicht wat harder spelen en meer van hun eisen eruit halen.
IMANDRA schreef:_San87_ schreef:Blij dat er een kabinet gevormd is. Of ze lang blijven zitten? De tijd zal het leren.
Ik ben er blij-ish mee. Ik had liever een kabinet met GL/PvdA erbij gezien. Die partij gaan ze sowieso nodig hebben nu.
Misschien een klein voordeel: nu hoeft GL/PvdA niet te zoeken naar compromissen. Gezien zij als 1 partij nodig kunnen zijn voor een meerderheid (tov veel kleinere) kunnen ze wellicht wat harder spelen en meer van hun eisen eruit halen.
purny schreef:Omdat de uitslag wederom genegeerd is....
PvdA/GL was een van de grootste maar aangezien dat mens van de vvd(en dan ben ik nog netjes) de uitslag volledig genegeerd heeft worden ze gewoon opzij geschoven.
Ik denk niet dat ik bij de volgende verkiezingen nog ga stemmen.
fransje23 schreef:Ik snap niet waarom de rechtse hoek op de socials zo negatief zijn over dit kabinet.
Het bied toch juist ook kansen? Juist omdat er een meerderheid moet worden gevonden?
Het het gelul dat dit kabinet geen gehoor geeft aan de "rechtse meerderheid". Als daar een meerderheid was had er een rechts kabinet geweest.
Daarbij een kabinet van D66, VVD en CDA is toch verre van links
.
purny schreef:Omdat de uitslag wederom genegeerd is....
PvdA/GL was een van de grootste maar aangezien dat mens van de vvd(en dan ben ik nog netjes) de uitslag volledig genegeerd heeft worden ze gewoon opzij geschoven.
Ik denk niet dat ik bij de volgende verkiezingen nog ga stemmen.
verootjoo schreef:fransje23 schreef:Ik snap niet waarom de rechtse hoek op de socials zo negatief zijn over dit kabinet.
Het bied toch juist ook kansen? Juist omdat er een meerderheid moet worden gevonden?
Het het gelul dat dit kabinet geen gehoor geeft aan de "rechtse meerderheid". Als daar een meerderheid was had er een rechts kabinet geweest.
Daarbij een kabinet van D66, VVD en CDA is toch verre van links
.
Alles wat geen FvD of PVV of JA21 is, is toch links
Libra76 schreef:Ik lees die reacties niet meer. Naast de haat en misinformatie die je daar las, kreeg ik soms ook echt het gevoel dat ik in een heel andere wereld leef dan hun.