Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:pien_2010 schreef:Bizar want de spreiding wet heb je ook nodig als de instroom verminderd wordt. Ter Apel verdient gewoon ontlasting. Ik begrijp Wilders gewoon niet.
Omdat als je gaat spreiden het probleem opeens veel kleiner wordt. En Wilders heeft de problemen met immigratie nodig om kiezers aan zich te binden. Het meest voordelige voor Wilders is dat er niks veranderd. Dan kan hij naar links wijzen en zeggen dat het hun schuld is dat hij het niet op heeft kunnen lossen n heeft hij tegelijk de onrust die hem kiezers oplevert.
Citaat:Een heel grote groep Nederlanders heeft het helemaal niet zo makkelijk, en deze mensen moeten ook geholpen kunnen worden. Geen enkel budget is onbeperkt, dit geldt ook voor het budget van de overheid. Hoewel ik hoop dat ik het mis heb verwacht ik dat er de komende jaren nog heel wat klappen gaan vallen. En een rijk land kan best wat klappen opvangen, maar heel de wereld ondersteunen gaat echt niet lukken.
juval schreef:positief ochtendnieuws vandaag, de koning gaat ook belasting betalen![]()
Oooit begon dit topic met de amerikaanse presidentsverkiezingen, die staan dit jaar weer voor de deur... kans dat Trump weer terugkomt in het witte huis is aanwezig. Het blijft een bijzonder (eng) land.
Electra63 schreef:juval schreef:positief ochtendnieuws vandaag, de koning gaat ook belasting betalen![]()
Oooit begon dit topic met de amerikaanse presidentsverkiezingen, die staan dit jaar weer voor de deur... kans dat Trump weer terugkomt in het witte huis is aanwezig. Het blijft een bijzonder (eng) land.
De koning heeft een netto inkomen, dit betekent dat om dit netto inkomen te behouden, zijn bruto loon verhoogd zal worden.
M.a.w. de belastingbetaler gaat deze bruto verhoging betalen en de ingehouden belasting vloeit terug in de schatkist.
Klinkt leuk om de kiezer tevreden te houden.
juval schreef:koningshuis levert ook geld op.
Ik vind het inderdaad wel sneu voor die mensen die totaal geen privacy hebben en geleefd worden. Maar het alternatief, republiek, spreekt mij eerlijk gezegd ook niet erg aan.
purny schreef:pien_2010 schreef:We hebben veel gereisd. Het koningshuis wereldwijd geniet veel respect en aanzien. Voor een klein land als Nederland heeft dat zeker zijn voordelen!
Welke voordelen zijn dat dan? Wat kan een koning bereiken wat een minister van buitenlandse zaken niet zou kunnen?
mce schreef:purny schreef:Ze willen ook dat het koningshuis wegenbelasting gaan betalen. Lijkt me een goede stap
gelukkig is het grootste deel " oldtimer" en dan kan Amalia haar toe lage houden en de wegenbelasting van betalen, tja zou dat bij een president anders zijn??
mce schreef:purny schreef:Ze willen ook dat het koningshuis wegenbelasting gaan betalen. Lijkt me een goede stap
gelukkig is het grootste deel " oldtimer" en dan kan Amalia haar toe lage houden en de wegenbelasting van betalen, tja zou dat bij een president anders zijn??